Gå til innhold

Hvor mange kalendere kjøper dere til barna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De får pakkekalender. I den første pakken skal de få en annen kalender. Den yngste får med sjokolade, jenta får monster high, den ene får lego og den andre får planes. Kjøpte alle unntatt sjokoladekalenderen til halv pris. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med det minner jeg meg selv på å begynne å ordne de til i kveld. Er en stor jobb.

Skrevet

Her blir det tre kalendere i år. Pakkekalender med moderat innhold (dvs nyttige og lavprisede gaver) og en 10-kroners sjokoladekalender. Også kom besteforeldrene m NRK-kalenderen i tillegg. Syns det er helt innafor.

Anonymous poster hash: 5f60f...b21

Skrevet

Med det minner jeg meg selv på å begynne å ordne de til i kveld. Er en stor jobb.

Samme her ;) Men du, kan jeg spørre deg om hvir du fikk tak i monster high kalender og hva inneholder den.? Jenta mi er gal etter monster high :)
Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Mine får ti kalendre. For det er så koselig med jul og sånnt også blir de så glade også gjør det meg til den beste mammaen her inne ihvertfall! Dere gir jo bare tre!!! Stakkars barna deres assa!!!

(ironi) En!

Skrevet

Barnet vårt er i magen enda, så vet ikke, men jeg har alltid vært vant til en kalender da jeg var liten. Jeg og søsteren min delte på to forskjellige: en pakkekalender og en sjokoladekalender. Så åpnet vi annenhver dag på de to, slik at når jeg åpnet pakke åpnet hun sjokoladekalenderen og omvendt. :)

Anonymous poster hash: 803ce...245

Skrevet

7-åringen har fått en Playmobil-kalender og en sjokoladekalender. Sjokoladekalender har ikke han fått før siden han ikke tåler laktose, men så kom jeg tilfeldigvis over en som er laktosefri og da kjøpte jeg den liksågodt...

Anonymous poster hash: 4f3e4...3d1

Laktosefri kalender? Hvor fant du det? Har en 3åring med laktose intoleranse

Anonymous poster hash: 01914...d3c

På Rema 1000 faktisk :)

Anonymous poster hash: 4f3e4...3d1

Gjest Julia1984
Skrevet

Pakkekalender.

Men nå har svigermor kommet med både legokalender og sjokoladekalender i tillegg.... :(

Skrevet

En legokalender, en sjokoladekalender også en kalender av besteforeldrene som jeg ikke vet hvordan er. Jeg kjøper bare sjokoladekalenderne.

Skrevet

I år er vi faktisk tilbake på pakkekalender, med en del nyttige ting, litt pyntestasj, litt opplevelser og så får vi se hvor langt jeg har kommet i antall gaver. Må ta en sjekk på det en dag, skjønner jeg. 

Skal dessuten ha ultrabillige sjokoladekalendre, en stk til hver i familien, fra Europris eller no' sånt. 

Anonymous poster hash: e2983...1c9
Skrevet

Samme her ;) Men du, kan jeg spørre deg om hvir du fikk tak i monster high kalender og hva inneholder den.? Jenta mi er gal etter monster high :)

Jeg kjøpte den på lekmer.no Ser de ikke har den jeg kjøpte lengre. Den jeg kjøpte inneholder skrivesaker. Denne har de igjen av http://lekmer.no/search/?q=monster%20high%20adventskalender

Skrevet

Pakkekalender holder i massevis. Og gavene er små. :-) en gullmyntsjokolade en dag, en sprettball en annen dag f.eks. truser og strømpebukse de uansett trenger. På julaften får de pyjamas og reisen til julestjernen film som vi skal se sammen. :-)

Skrevet

Pakkekalender.

Men nå har svigermor kommet med både legokalender og sjokoladekalender i tillegg.... :(

Noen fortjener tydeligvis ikke snille svigerforeldre/besteforeldre, tenk å bli sur for noe sånt , seriøst? latterlig

Anonymous poster hash: a30c4...829

Gjest vinterbrud
Skrevet

Av meg får hun 1 playmobil kalender,av besteforeldre får hun en flax kalender.Jeg har også flax kalenderen.

Skrevet

Vi har fire barn og hvert barn får en pakkekalender, en sjokoladekalender, en legokalender og en Jul i Svingen-kalender hver av oss. I tillegg har de hver sin pakkekalender og opplevelseskalender hos mormor og morfar og farmor og farfar.

Anonymous poster hash: f7c99...695

Skrevet

Får en sjokoladekalender og en pakkekalender. Det vokste jeg opp med og trivdes med det

Skrevet

Vi har fire barn og hvert barn får en pakkekalender, en sjokoladekalender, en legokalender og en Jul i Svingen-kalender hver av oss. I tillegg har de hver sin pakkekalender og opplevelseskalender hos mormor og morfar og farmor og farfar.

Da leder du nok!!! HURRA FOR DEG! Du er nok den beste moren her inne og alle andre burde skamme seg!

Anonymous poster hash: aa345...9ba

Skrevet

Da leder du nok!!! HURRA FOR DEG! Du er nok den beste moren her inne og alle andre burde skamme seg!

Anonymous poster hash: aa345...9ba

???

Anonymous poster hash: 7b861...b52

Skrevet

Her har barna en pakkekalender hver. Hadde det vært opp til meg så hadde de kun fått en liten sjokoladekalender hver seg fra matbutikken, men svigermor kom dessverre drassende med disse pakkekalenderne. Julaften kan umulig bli særlig magisk for unger som har 2-3-4 kalendere.

Anonymous poster hash: 64ef8...47e
Skrevet

Her har barna en pakkekalender hver. Hadde det vært opp til meg så hadde de kun fått en liten sjokoladekalender hver seg fra matbutikken, men svigermor kom dessverre drassende med disse pakkekalenderne. Julaften kan umulig bli særlig magisk for unger som har 2-3-4 kalendere.

Anonymous poster hash: 64ef8...47e

Kan jo hende hun hadde glede av å gi de det da? Gjør vel ikke noe det? :) 

Anonymous poster hash: 7b861...b52

Skrevet

Jeg trodde poenget med kalender var å telle ned til jul. Én og én dag. Så da mener jeg det holder med én kalender. Mine får pakkekalender, og jeg synes de får mye siden de får pakke hver dag. Da jeg var liten fikk vi kalender på deling, pakke hver tredje dag.

Skrevet

Én julekalender til Nurket :) Han har fått "Jul i svingen"-kalender. Kjæresten får sjokoladekalender.

Skrevet

Barna mine har alltid fått pakkekalender og noen ganger barnetv-kalenderen. Og jeg får (kjøper selv) en skrapekalender fra en lokal organisasjon.

Det må ikke bli så mange kalender at de ikke gidder å åpne de hver dag heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...