Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Pakkekalender, sjokoladekalender, lego/disney/duplo, godterikalender o.l?? Anonymous poster hash: 7b861...b52
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Lager en pakkekalender. Det får holde. Anonymous poster hash: 8f1b0...a44
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Min får en sjokoladekalender... Minsten får ingenting.. Føler nesten at jeg er slem sammenlignet med andre som gir barna 2-3kalendere... Syns den nye standarden er ille, barn trenger ikke alt! Anonymous poster hash: f5c58...07a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Hvor mange kalendere? Det var ikke noe som het det da jeg var barn. (Føle seg gammel...) Spørsmålet er HVILKEN kalender. Her blir det pakkekalender til 2-åringen, når han blir større skal han få velge selv, men det blir bare en... Anonymous poster hash: f58d6...957
Lurifaxa Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor i allverden trenger barnet mer en 1 kalender? 2-3 kalendere syns jeg er unødvendig. Syns det er syns at alt skal være så i overflod. Barna har jo alt for mye av alt og lærer seg ikke til å sette pris på noe lengre.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Den ene får legokalender, den andre pakkekalender. Hun som får legokalender får pakker i helgene da det ofte er oplevelser for hele familien som vi skal på uansett. Anonymous poster hash: 5cfd3...f5e
Tired mama Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Hæ?? Er det blitt normalt å gi flere kalendre?? Nei, her får dem bare en hver gitt. Den eldste ville ha Lego-kalender og de to yngste Duplo-kalender.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 7-åringen har fått en Playmobil-kalender og en sjokoladekalender. Sjokoladekalender har ikke han fått før siden han ikke tåler laktose, men så kom jeg tilfeldigvis over en som er laktosefri og da kjøpte jeg den liksågodt... Anonymous poster hash: 4f3e4...3d1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Å herregud! Er det ikke nok med en kalender lenger heller nå? Jeg får helt noia av å være her inne! Folk er jo syke i hodene sine! Vinterklær til 100.000 til ett barn, fotballfrue-besettelser, bakterie-fobier, HVOR MANGE kalendere?? Hysteri, hysteri, hysteri! Hvordan skal ungene dere fostrer opp bli? Dere trenger ikke svare på det, I´m out of here! Blir redd for å bli smitta av noe helt villt! Anonymous poster hash: aa345...9ba
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 En kalender er nok synes jeg. Også synes besteforeldrene det rr kos å ha kalender hos seg, så når barnebarna kommer på besøk åpner de gjerne 5-10 luker med sjokolade. Hadde det vært opp til meg hadde de ikke hatt egen kalender hos besteforeldrene. Anonymous poster hash: a0851...099
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 De får en mummi kalender til å åpne på morgenen også tenker jeg tanken på å kjøpe en sjokoladekalender til etter middag, men er usikker altså. "Alle" de andre barna får pakkekalender, men jeg føler det blir mer enn nok med pakkene de får på julaften, så tror jeg kanskje at de setter ennå mer pris på julaften om det er den første dagen i desember de åpner en gave. Anonymous poster hash: a8008...72d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Ingen som får NRK-kalender mer? Jo mine:) På deling! Og så får de hver sin sjokoladekalender også. En liten sjokolade til julekalenderen på TV er stor stas! Anonymous poster hash: c543b...ec5
Englenemine Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Hvor selges Duplo kalender? Har jeg aldri sett. Mine får nrk jul i svingen på delings. Sjokoladekalender og pakkekalender.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Tjuefire. En for hver dag i desember. Anonymous poster hash: e719b...f97
Superdolly Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 Føler meg litt truffet her... Jeg kjøper en kalender til hvert barn. De får velge selv. I år ville yngste ha pakkekalender, de to eldste ville ha englekalender og sjokoladekalender. Det får de av meg og faren. Så har mormor og morfar sendt flaxkalender til dem, en til hvert barn. Yngste abonnerer på Donald, og der kom det en kalender i forrige uke (men, ops, alle lukene ble visst åpnet allerede da, fordi mammaen ikke fulgte helt med...) Og så har vi medlemsskap i en bokklubb som pleier å sende ut en pakke med kalender + bok i sammenheng med nrks julekalender. Så hos oss blir det mange...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 7-åringen har fått en Playmobil-kalender og en sjokoladekalender. Sjokoladekalender har ikke han fått før siden han ikke tåler laktose, men så kom jeg tilfeldigvis over en som er laktosefri og da kjøpte jeg den liksågodt... Anonymous poster hash: 4f3e4...3d1 Laktosefri kalender? Hvor fant du det? Har en 3åring med laktose intoleranse Anonymous poster hash: 01914...d3c
Daquiry Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 En hobbykalender fra Panduro, det får holde i massevis...
Mamalarma Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 En adventskalender. Han valgte selv Lego sin. Guttungen fikk velge, var i byen med ene tanten. Ikke aktuelt at jeg da kjøper en kalender fra oss eller at besteforeldre kjøper. Til neste år har mormor lyst til å lage pakkekalender - hvis guttungen vil ha. Hun skulle det egentlig i år, men siden min søster kjøpte, så får han ikke det også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #21 Skrevet 25. november 2013 mine får 2. En billig sjokoladekalender og en pakkekalender. Dette er første året med full pakkekalender. Frem til i fjor fikk de kun sjokoladekalender. I fjor fikk de adventsgave for hver søndag i advent i tillegg til sjokoladekalenderen. Hadde tenkt til det i år også men jeg synes det var litt moro med alle disse småtingene så da blei det slik.... Anonymous poster hash: f2d12...957
Cat.68 Skrevet 25. november 2013 #22 Skrevet 25. november 2013 Selvsagt er det nok med 1 kalender men jenta vår har likevel 3. Hun har en pakkekalender jeg selv brodert til henne. Så har hun en sjokoladekalender, og då har hun fått NRK kalenderen for å følge med på barnetv.
Cat.68 Skrevet 25. november 2013 #23 Skrevet 25. november 2013 Å herregud! Er det ikke nok med en kalender lenger heller nå?Jeg får helt noia av å være her inne! Folk er jo syke i hodene sine! Vinterklær til 100.000 til ett barn, fotballfrue-besettelser, bakterie-fobier, HVOR MANGE kalendere?? Hysteri, hysteri, hysteri! :scorpis:Hvordan skal ungene dere fostrer opp bli?Dere trenger ikke svare på det, I´m out of here! Blir redd for å bli smitta av noe helt villt! Anonymous poster hash: aa345...9ba Synes du bør senke skuldrene dine litt. Det kan ikke være bra å ta sånn innover seg hvordan andre velger å leve livene sine. Noen synes det er gøy og spennende å telle ned med kalendere. Man blir ikke gal av det. Pust litt med magen kjære du.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #24 Skrevet 25. november 2013 gir pakekalender, med en annen for eksempel kinder el, også får hun ofte sjokoladekalender av besteforeldre. Anonymous poster hash: a30c4...829
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #25 Skrevet 25. november 2013 jeg kjøpte en haribo og en sjokolade, men skulle aldri gjort det så lenge før den 1.des.. har spist opp begge to.. så nå må jeg ut å kjøpe nye, men gjør ikke det før dagen før de skal åpnes Anonymous poster hash: c2903...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå