Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Har kjøpt baby bjørn, men har lest at den ikke er bra for barnet eller bærer.. så det var kanskje et bomkjøp !? Men lurer på da, hvilke sjal dere anbefaler? kan IKKE ha ett jeg må knytte selv, er livredd for at ungen skal falle ut og aner ikke hvordan dette gjøres.. hadde også vært fint med ett som det var plass til å kle på ungen litt inni, slik at jeg kunne fulgt største barnet til skolen (150meter) uten å ta med vogn... Noen som har tips til meg? =) Anonymous poster hash: 736b7...2ca
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Det er mange som er fornøyde med Babybjørn også, du kan jo evt teste den og heller selge pent brukt hvis du ikke synes det fungerer? For meg fungerte Babybjørn ikke, jeg fikk veldig vondt i skuldre og nakke og orket ikke bruke den lenger da nurket var 2 mnd. Kjøpte en mei tai og den syntes jeg var nydelig å bære i. Kunne ha den i sekken og bære henne hvis hun ble sliten på tur helt til hun var 3,5 år gammel uten å få vondt noen plasser. Hun satt veldig fint i den allerede fra 2 mnd og jeg synes ikke knyttingen var vanskelig å få til. Ergo selen er visst relativt lik mei tai, men der har du sele med klips så du ikke trenger å knyte. Sjal har jeg ikke erfaring med selv, men vurderer å skaffe meg det til denne babyen som kommer til sommeren. Skal visst være veldig fint å bære de minste i.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Hvis du ikke vil lære å knyte sjal ville jeg gått for ergo, Manduca eller Mei Tai:) Anonymous poster hash: 897e0...f21
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Da skal jeg sjekke Ergo ! hørtes genialt ut med klips ! heter den bare det eller? vet dere sånn ca pris? Anonymous poster hash: 736b7...2ca
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Vi har en sånn Close Caboo(?) og elsker den! Fin er den også, og kan bres godt utover skuldrene,og rundt babyen, sånn at det går fint å bære babyen når man for eksempel gjør husarbeid Bare en sånn stålring på hver side som man strammer etter man har fått på plass ungen. Mange forskjellige måter å bære på også, alt etter barnets alder. Anonymous poster hash: b9bda...e6a
DaTuMa Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Hvis du kun vil ha en ting og ikke vil knyte sjal ville jeg gått for meitai med polstrede stropper. Den har det lengste bruksområde.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 ok, da skal jeg sjekke ut den også takk ! Anonymous poster hash: 736b7...2ca
Jallow B Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Meitai er jeg også veldig fornøyd med, men for de som ikke liker knyting er ergo ett bra alternativ
Januars lykkeliten Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Angelpack, manduca, becco og ergo er alle gode formsydde seler som minner litt om babybjørn på den måten at de klipses på. De har god bærecomfort for bærer og er ergonomisk riktig for barnet. Tettinntil.no er et nettsted hvor de har masse info om bæretøy. De fleste steder i landet finnes det også bæretreff og bæredemonstrasjoner hvor du kan se og prøve. Når det er sagt så kan babybjørn fint brukes til 300 meters gange to ganger om dagen vil nå jeg si. Avhengig av om du får vondt eller ei. De andre selene kan brukes over lengre tid og over flere år, da de også kan brukes på rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå