Gå til innhold

Jeg lurer på om min mann har vært utro :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til en ny by og mannen min flyttet før oss mens jeg og sønnen vår kom en stund etter. Han er student så det er en del festligheter som foregår, han har deltatt mye og har bestandig ringt meg når han var kommet hjem osv. I går så jeg han ble tagget på Facebook av en annen jente der det er fest på stua vår og bildene var tatt mens han enda bodde der alene. Han har IKKE nevnt et pip om at han har hatt fest! Han er en som forteller meg alt, men nå ser jeg at han tydeligvis ikke forteller meg alt. Forstår bare ikke hvorfor han skulle skjule en slik begivenhet ettersom han vet at jeg ikke ville blitt sint på ham for noe sånt. Det eneste jeg klarer å se for meg er at han har vært utro, aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg begynne å spørre å grave eller bare late som om at jeg ikke har sett bildet? Er så forvirret akkurat nå :( Dette spiser meg opp innvendig - takk og lov for at jeg er på jobbreise akkurat nå! 

Hva ville du gjort og trodd??

Anonymous poster hash: 4f885...90a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at dama ville ha tagget han (i sin egen stue) dersom de drev på...Hun vet jo at alle hans venner får se bildet.

Anonymous poster hash: 8addb...3be
Skrevet

Spør ham, det hadde jeg gjort: "Jeg så et bilde på Facebook, av deg og flere som hadde fest i huset vårt. Hvorfor har du ikke fortalt meg om det"?

Skrevet

Spør ham, det hadde jeg gjort: "Jeg så et bilde på Facebook, av deg og flere som hadde fest i huset vårt. Hvorfor har du ikke fortalt meg om det"?

..."fordi du er så overfølsom og blir så hysterisk hvis jeg forteller deg slikt".

Anonymous poster hash: 295d9...daf

Skrevet

Fordi at han hadde en fest hjemme hos seg, som han ikke har fortalt deg om så tror du han er utro? 

Why? 

Er det noe mere du har stusset på, eller er det bare dette ? 

Jeg hadde spurt han om hvorfor han ikke har fortalt at han hadde fest i går. Men, jeg hadde ikke hoppet til en konklusjon om utroskap pgr av dette. 

Skrevet

Syns du har litt livlig fantasi hvis du setter likhetstegn mellom fest hjemme og utro. Hadde han hatt en affere med denne damen hadde det blidet neppe havnet på facebook! Så så lengne det blidet ikke forsvinner på mystisk vis hadde jeg slappet helt av...

Skrevet

Oj! Når jeg leste dette fikk jeg deja vu. Jeg har opplevd nesten akkurat det samme! :o Tror ikke min hadde vært utro da, men det var nok til at tilliten var brutt. Det fulgte flere "små" hendelser gjennom hele forholdet. Det endte med at han forlot meg mens jeg var gravid, og jammen hadde han ikke ny dame kort tid etterpå.

Kan ikke si om din har vært utro, men det høres ikke ut som en du kan stole på.

Huff.... Klem til deg.

Anonymous poster hash: c52e0...a11

Skrevet

Takk for synspunkter damer! 

Jeg hadde ikke kommet til å spurt om han hadde vært utro, men heller spurt om hvorfor han hadde fest uten å si det til meg ettersom han vet at jeg aldri ville blitt sint på ham. 

Bildet er lagt ut for en liten stund siden, og jeg tror jeg skal holde mine spørsmål ligge litt å se om bildet magisk forsvinner. Er så redd :(

HI

Anonymous poster hash: 4f885...90a
Skrevet (endret)

Herregud!!!!! Er det virkelig mulig. Voldsomt  så skeptiske folk er for tida da.

Ikke rart det blir mye krangling og brudd rundt om. Blir helt målløs jeg ass....

Pga et bilde fra en fest liksom.....

Hadde det vært gubben min så hadde jeg vel bare tenkt at det hadde han glemt å nevne, man kan ikke huske på alt. Han er litt glemsk.

Ikke noe  å ta sånn på vei for da, virkelig. Ikke rart det er uenighet i verden.

Endret av Scaniabusslastebilmjau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...