Serepta Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Er det hun/han som legger ut disse spørsmålene og påstandene selv for å få flere klikk, eller er det folk her som er fullstendig opphengt ?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Tipper det er snikreklame som de selv legger ut. Anonymous poster hash: 263a6...f90
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Ja, sikkert henne selv eller noen unge mødre som kjeder seg og er sjalu... Anonymous poster hash: 4c24c...140
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Ja, hun gjør det selv. De aller fleste i alle fall. HUn tjener jo penger på antall klikk på siden. Anonymous poster hash: 6adf6...61b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Å, jeg skulle ønske alle bare kunne boikotte bloggen hennes så hun ikke tjente ei eneste krone på det overfladiske våset sitt! Jeg har boikottet og oppfordrer alle til å gjøre det samme! Anonymous poster hash: 3121e...474
Serepta Skrevet 24. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2013 Jeg leser ikke den bloggen, og heller ikke andre som nevnes her ganske ofte. Gremmes av tanken på å bidra til det fjaset. Hi
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Jeg lurte på hvorfor så mange her snakker om henne. Jeg har selv ALDRI hørt om denne damen. Det var her jeg begynte å høre "navnet" hennes. Googlet etterhvert for å vite hvem de snakket så mye om. Så på bildet en gang, that's it! Skjønner ikke hvem gidder å følge henne eller hvem som helst på en blog. Jeg liker å henge her av og til pga av trådene om foreldre og BARN. Liker å kunne svare med det jeg har erfaring og stille noen spørsmål av og til om ting jeg lurer på. Synes det er trist at idiotiske tråd (som f. eks. om denne damen) får mer oppmerksomhet og svar enn tråd av mødre som virkelig trenger litt hjelp av og til. Anonymous poster hash: 61716...8f3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Nå bidrar du jo selv hi til at andre kanskje leser bloggen Anonymous poster hash: 03390...846
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Å, jeg skulle ønske alle bare kunne boikotte bloggen hennes så hun ikke tjente ei eneste krone på det overfladiske våset sitt! Jeg har boikottet og oppfordrer alle til å gjøre det samme! Anonymous poster hash: 3121e...474 Egentlig enig. Men paret er jo et skikkelig freakshow, så det er jo litt gøy å kikke på galskapen. Anonymous poster hash: 263a6...f90
Serepta Skrevet 24. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2013 Nå bidrar du jo selv hi til at andre kanskje leser bloggen Anonymous poster hash: 03390...846 Det tror jeg faktisk ikke. Det ligger jo 30 andre tråder her, så denne gjør ikke noe fra eller til.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Leser heller ikke bloggen hennes, eller noen andre sin for den sak skyld. Har et litt mer interessant liv selv, enn at jeg trenger å bry meg om andres. Om folk virkelig irriterer seg så mye over hun dama der, så er det jo ikke verre enn å gjøre det samme, ikke gå inn på bloggen hennes. Anonymous poster hash: f8cd2...c97
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Å, jeg skulle ønske alle bare kunne boikotte bloggen hennes så hun ikke tjente ei eneste krone på det overfladiske våset sitt! Jeg har boikottet og oppfordrer alle til å gjøre det samme! Anonymous poster hash: 3121e...474 Hvorfor skulle vi bry oss om hva du mener? Noen som har litt for høye tanker om seg selv her, kanskje Jeg leser bloggen etter å ha blitt tipset om den her og syns den er underholdende og jeg oppfordrer alle til å lese den.... Hehe.../ Anonymous poster hash: 0b001...c01
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Hender jeg leser trådene om henne her men jeg går ikke videre inn på bloggen likevel har gjort det noen ganger før så vet nå hva det handler om når hun nevnes her. Så hun får ikke like mange klikk inn dit som de sol leser her. Anonymous poster hash: f4aeb...145
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Jeg tviler sterkt på at det er henne selv som legger ut alle de latterlige trådene, de lyser misunnelse!! Anonymous poster hash: a18bb...3c0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Leser heller ikke bloggen hennes, eller noen andre sin for den sak skyld. Har et litt mer interessant liv selv, enn at jeg trenger å bry meg om andres. Om folk virkelig irriterer seg så mye over hun dama der, så er det jo ikke verre enn å gjøre det samme, ikke gå inn på bloggen hennes. Anonymous poster hash: f8cd2...c97 Neimen så flott! Hva gjør du egentlig her inne da? Her er jo bare massevis av info om andres liv og du har jo et "litt mer interessant liv" en som så. Og du leser vel aldri et magasin heller, hvertfall ikke av simpel sort, som inneholder mote, tips og reklame. Fotballfruebloggen er nettopp det. Et magasin. Et magasin med bare en modell som viser mote, tester og reklamerer for produkter. Noen oppskrifter og artikler om helse og trening. Ikke noe annet. Anonymous poster hash: 62439...dd3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Å, jeg skulle ønske alle bare kunne boikotte bloggen hennes så hun ikke tjente ei eneste krone på det overfladiske våset sitt! Jeg har boikottet og oppfordrer alle til å gjøre det samme! Anonymous poster hash: 3121e...474 Hvorfor skulle vi bry oss om hva du mener? Noen som har litt for høye tanker om seg selv her, kanskje Jeg leser bloggen etter å ha blitt tipset om den her og syns den er underholdende og jeg oppfordrer alle til å lese den.... Hehe.../ Anonymous poster hash: 0b001...c01 Og der var dagens mest intellektuelle innlegg! Hva har høye tanker om meg selv med det jeg skriver å gjøre? Anonymous poster hash: 3121e...474
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Herregud, har dere ikke en klesvask dere kan brette istedet for? *gjesp* Anonymous poster hash: 9f4ae...5e4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Leser heller ikke bloggen hennes, eller noen andre sin for den sak skyld. Har et litt mer interessant liv selv, enn at jeg trenger å bry meg om andres. Om folk virkelig irriterer seg så mye over hun dama der, så er det jo ikke verre enn å gjøre det samme, ikke gå inn på bloggen hennes. Anonymous poster hash: f8cd2...c97 Neimen så flott! Hva gjør du egentlig her inne da? Her er jo bare massevis av info om andres liv og du har jo et "litt mer interessant liv" en som så. Og du leser vel aldri et magasin heller, hvertfall ikke av simpel sort, som inneholder mote, tips og reklame. Fotballfruebloggen er nettopp det. Et magasin. Et magasin med bare en modell som viser mote, tester og reklamerer for produkter. Noen oppskrifter og artikler om helse og trening. Ikke noe annet. Anonymous poster hash: 62439...dd3 Du er vel litt på jordet vel? Dette er et forum for gravide og småbarnsmødre. Jeg kom ihvertfall hit for å snakke om det, ikke fotballfrue! Tror nok det er DU som har misforstått noe, ikke hun som skrev det innlegget der! Anonymous poster hash: 3121e...474
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Leser heller ikke bloggen hennes, eller noen andre sin for den sak skyld. Har et litt mer interessant liv selv, enn at jeg trenger å bry meg om andres. Om folk virkelig irriterer seg så mye over hun dama der, så er det jo ikke verre enn å gjøre det samme, ikke gå inn på bloggen hennes. Anonymous poster hash: f8cd2...c97 Neimen så flott! Hva gjør du egentlig her inne da? Her er jo bare massevis av info om andres liv og du har jo et "litt mer interessant liv" en som så. Og du leser vel aldri et magasin heller, hvertfall ikke av simpel sort, som inneholder mote, tips og reklame. Fotballfruebloggen er nettopp det. Et magasin. Et magasin med bare en modell som viser mote, tester og reklamerer for produkter. Noen oppskrifter og artikler om helse og trening. Ikke noe annet. Anonymous poster hash: 62439...dd3 Du er vel litt på jordet vel? Dette er et forum for gravide og småbarnsmødre. Jeg kom ihvertfall hit for å snakke om det, ikke fotballfrue! Tror nok det er DU som har misforstått noe, ikke hun som skrev det innlegget der! Anonymous poster hash: 3121e...474 Ehhe..? Ja for gravide og småbarnsmødre og hva som foregår i deres liv. Har du gått glipp av noe? Her finns jo x antall tråder om andres opplevelser, andres utroe ektemenn, manglende sexliv osv osv. Eneste forskjellen er at fotballfrue er en offentlig person som alle visstnok elsker å hate. Og tydeligvis er fotballfrue noe som engasjerer veldig mange gravide og småbarnsmødre. Og du er jo inne på en tråd om fotballfruen som du ikke vil lese eller snakke om, men likevel, her er du og engasjerer deg. Rart. Anonymous poster hash: 62439...dd3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Leser heller ikke bloggen hennes, eller noen andre sin for den sak skyld. Har et litt mer interessant liv selv, enn at jeg trenger å bry meg om andres. Om folk virkelig irriterer seg så mye over hun dama der, så er det jo ikke verre enn å gjøre det samme, ikke gå inn på bloggen hennes. Anonymous poster hash: f8cd2...c97 Neimen så flott! Hva gjør du egentlig her inne da? Her er jo bare massevis av info om andres liv og du har jo et "litt mer interessant liv" en som så. Og du leser vel aldri et magasin heller, hvertfall ikke av simpel sort, som inneholder mote, tips og reklame. Fotballfruebloggen er nettopp det. Et magasin. Et magasin med bare en modell som viser mote, tester og reklamerer for produkter. Noen oppskrifter og artikler om helse og trening. Ikke noe annet. Anonymous poster hash: 62439...dd3 Du er vel litt på jordet vel? Dette er et forum for gravide og småbarnsmødre. Jeg kom ihvertfall hit for å snakke om det, ikke fotballfrue! Tror nok det er DU som har misforstått noe, ikke hun som skrev det innlegget der! Anonymous poster hash: 3121e...474 Ehhe..? Ja for gravide og småbarnsmødre og hva som foregår i deres liv. Har du gått glipp av noe? Her finns jo x antall tråder om andres opplevelser, andres utroe ektemenn, manglende sexliv osv osv. Eneste forskjellen er at fotballfrue er en offentlig person som alle visstnok elsker å hate. Og tydeligvis er fotballfrue noe som engasjerer veldig mange gravide og småbarnsmødre. Og du er jo inne på en tråd om fotballfruen som du ikke vil lese eller snakke om, men likevel, her er du og engasjerer deg. Rart. Anonymous poster hash: 62439...dd3 Du har litt tungt for det, skjønner jeg! Jeg er her for å lese, besvare eller spørre om ting jeg lurer på eller andre lurer på om graviditet og baby. Jeg leser ikke tråder jeg ser handler om noe helt annet, som sexlivet til folk eller utro ektemenn. Da man har vært her en stund er det ikke til å unngå å legge merke til at det er vanvittig mange fotballfrue-tråder, og jeg klikker sjeldent inn på de. Denne tråden viser tydelig at den handler om alle disse trådene, derfor leste jeg den. Det er ikke meg du svarte i innlegget du skrev 21:11, men siden jeg leste hva du skrev valgte jeg å kommenter fordi det du skrev ikke hang på greip i det heletatt. Tror du at alle som er her leser alle tråder og bryr seg om alles sexliv, utro ektefeller og andre diskusjoner? Jeg er inom anonymforumet kanskje en gang hver 14. dag, men er innom terminklubben min her inne nesten daglig. Det er derfor jeg, i all hovedsak, er her. Anonymous poster hash: 3121e...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå