ms.Pond Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 De sender jul i svingen på nrk i år. Fine julekalenderen
Gjest Kira Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Jeg har aldri sett den tidligere. Passer den for en 4-åring? Jeg ble skikkelig fan av Julekongen i fjor, og håper årets er like bra
frk Nilsen Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Ikke like spennende med Jul i svingen som julekongen, men en kjempefin julekalender Gleder oss
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2013 Joda julekongen var knall Men jul i svingen er vakker, lett, morsom og herlig, akkurat som linus i svingen Vet ikke hva det er med den serien, men jeg griner som en unge hver gang det kommer på.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Har vært på turnshow og grini. De er så søte, de minste, og de større er så flinke, og avslutningen er så rørende.. (grine litt til)
sug lut Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Jul i Svingen er bedre enn all annen julekalender noensinee. Ikke minst for voksne. Og Mama Foodie, jeg griner også.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Jul i Svingen er bare herlig. Og så elsker jeg musikken! <3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Er det forresten noen av dere som har sett Vaffelhjarte? Guuud, den er så skjønn.. Og låta "Bestevenn" av Odd Nordstoga- *hulk*
sug lut Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Denne episoden: DET er lommetørkledag, det!
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2013 (endret) Åh herregud, dette funker dårlig med superhormonellkveld! LillaGorilla, Vaffelhjarte gjorde meg nesten dehydrert, og ga meg i tillegg en stor crush på Odd Nordstoga. Mannen synger med en stemme som trenger inn i sjelen og spiller på alle emosjonelle strenger man ikke ante man hadde. Vi ga farfar "Ein farfar i livet" på cd og med teksten malt på lerret dekorert av junior, og satt og tutet i kor mens vi hørte på sangen. Hjelpes for et gjeng Endret 24. november 2013 av mama foodie
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg må jo si at denne sangen skrur på kranene for fullt også... http://www.youtube.com/watch?v=_E4IesWL12w Red: Hvordan får dere opp videobildene i tekstfeltet?? Jeg er ikke blond, men jøye meg om jeg ikke innehar visse kvaliteter som passer stereotypien... Endret 24. november 2013 av mama foodie
sug lut Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Jeg må jo si at denne sangen skrur på kranene for fullt også... http://www.youtube.com/watch?v=_E4IesWL12w Red: Hvordan får dere opp videobildene i tekstfeltet?? Jeg er ikke blond, men jøye meg om jeg ikke innehar visse kvaliteter som passer stereotypien... Jeg er muligens også blondere enn speilet skulle tilsi: jeg klarer ikke å unngå det. Jeg merker adressen og kopierer og limer, og inn kommer hele bildet.
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2013 Jeg må jo si at denne sangen skrur på kranene for fullt også... http://www.youtube.com/watch?v=_E4IesWL12w Red: Hvordan får dere opp videobildene i tekstfeltet?? Jeg er ikke blond, men jøye meg om jeg ikke innehar visse kvaliteter som passer stereotypien... Jeg er muligens også blondere enn speilet skulle tilsi: jeg klarer ikke å unngå det. Jeg merker adressen og kopierer og limer, og inn kommer hele bildet. Da skylder jeg på browseren så lenge. Og så får jeg se om det er noen lure innstillinger jeg kan overtale.
Anne-B. Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Jeg gleder gleder gleder meg! Jeg må se det på morgenen, siden jeg jobber en del ettermiddager.
Miss Hannigan Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Mulig det er fordi jeg er sur i dag (igjen) men kan ikke engang med godvilje se hva som er søtt, rørende eller fint med de der Svingen-folka. Han der faren til Linus får det til å vrenge seg i meg, noe så barnslig, ansvarsløst og hjelpeløst..! Hva den flotte dama gjør sammen med ham er meg ubegripelig! Nei, jeg tar med meg surskapen og sitroner og slipper oppi litt gin, for å holde ut Svingen nok en gang.
ms.Pond Skrevet 26. november 2013 Forfatter #16 Skrevet 26. november 2013 Må bare prøve meg nå, lurer på om jeg kanskje har knekt koden til å få vist videobildet i innlegget... Og så er det jo litt ekstra koselig å lade opp med denne snutten! http://youtu.be/DvPoP8q-yXw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå