Gå til innhold

hvor lang tid trenger gutta etter et sjokk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte en god venn at jeg er 6 mnd på vei.. Han ble mildt sagt sjokket, og for første gang sov han ikke hos meg etter filmkveld.. Han ble nesten sur for at jeg ikke hadde sagt noe før, men jeg forklarte at jeg ikke var klar for å si noe..

Hvor lang tid trenger han på å komme over sjokket? jeg er veldig redd for at jeg har ødelagt vennskapet vårt.. :/

Anonymous poster hash: 152df...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han kanskje vil ha mer enn vennskap? Sjalusi?

Anonymous poster hash: 7efdc...725

Skrevet

Hvorfor ble han så sjokkert da? En han elskeren din, en som kanskje forventet noe mer etterhvert og nå føler seg totalt sviktet?

Anonymous poster hash: 6d1a3...d39
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor han ble det.. Mulig fordi man ikke kan se noe mage, og vi har tilbragt mange timer sammen etter jeg ble gravid..

Vi er ikke elskere..

Skrevet

Kan jo hende han ble skuffa over at du ikke sa noe tidligere.

Skrevet

Bør jeg gi han tid, eller late som ikke noe?

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Om han er så god venn at han sover over så er han sikkert skuffa over at du ikke har sagt noe før.

Jeg skjønner ham godt.

Skrevet

Høres jo kjempemerkelig ut at du ikke har fortalt det. Jeg skjønner virkelig at han ble skuffa og fikk sjokk. Har du kjæreste da? Hvis ikke så hadde han vel håpet på noe mer enn vennskap kanskje, og føler seg nok sviktet over at du ikke har fortalt noe så utrolig viktig og stort. 

Skrevet

Hvis du er sammen med faren til barnet i magen så må du for all del slutte å ha overnattingsbesøk av mannlige venner, synes ikke det er greit noen plass. Har selv mannlige kompiser, men det kunne aldri falt meg inn å ha dem på overnatting eller å sitte i romantiske omgivelser i sofaen og se film. Selvfølgelig vil han ikke lenger sove over når han skjønner at det er seriøst mellom deg og typen.

Anonymous poster hash: 5dc50...e21
Skrevet

Bortsett fra familien min er han 1 av 5 som vet om graviditeten.. Og det sa jeg også.. Jeg har ikke vært klar for å si noe til han eller noen andre, men nå vet han hvertfall.. Gjort er gjort, men hva gjør jeg fremover?

Skrevet

Hvis du er sammen med faren til barnet i magen så må du for all del slutte å ha overnattingsbesøk av mannlige venner, synes ikke det er greit noen plass. Har selv mannlige kompiser, men det kunne aldri falt meg inn å ha dem på overnatting eller å sitte i romantiske omgivelser i sofaen og se film. Selvfølgelig vil han ikke lenger sove over når han skjønner at det er seriøst mellom deg og typen.

Jeg er ikke sammen med bf, og har ingen kontakt med han.

Skrevet

Uff da, jeg skjønner godt at han reagerte slik. Jeg vil tro at han er skuffet over at du forteller han det så sent.

Det eneste du kan gjøre er å snakke med og spørre han om hvorfor han reagerte slik.

Anonymous poster hash: 80a75...676

Skrevet

Stakkars barn som har en mor som har en masse menn på overnattingsbesøk. :(

Anonymous poster hash: 84f35...a97
Skrevet

Masse menn? Hvilken bakgrunn har du for å kunne si det ang noen du ikke vet hvem er?

Skrevet

Jeees

Anonymous poster hash: 48e21...c61

Skrevet

Hvor mange menn har overnattet hos hi da? Utfra disse innleggene er det 1.

Ville du syntes at det var greit hvis det var en dame som overnattet?

Skrevet (endret)

Jeg hadde også blitt skikkelig skuffet og lei meg om en av mine beste venner ikke hadde sagt til meg at de var gravide før i 6mnd. 

Hva du kan gjøre? 

Ta tiden til gode, ta kontakt, snakke og være en venn!. Men, hadde ikke spurt om han ønsket og liggeover nå mere.. 

Jeg tror nok han er såret over at, du ikke følte du kunne stole nok på han til å snakke om følelsene dine ang graviditeten og at du har holdt dette hemmelig for han i et halvt år! 

Endret av monson
Skrevet

Hvis du er sammen med faren til barnet i magen så må du for all del slutte å ha overnattingsbesøk av mannlige venner, synes ikke det er greit noen plass.

Tull og tøys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...