Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #26 Skrevet 24. november 2013 Ja! Om sommeren bader jeg kun utendørs der det ikke er andre folk enn dem jeg bader med (familien og venner), og jeg går aldri i badehallen. Får litt mage når jeg sitter, selv om jeg er normalvektig, så jeg går aldri i stramme gensere eller topper. Har også en del arr på kroppen som kommer til syne når jeg går i stramme klær, og det er noe jeg absolutt ikke vil vise til andre. Merkelig nok går det fint at mannen ser meg i dusjen, men på soverommet er enten dynen på, eller lyset av. Går sjeldent i sommerklær eller bikini på sommeren, dessverre. Kunne gitt enormt mye for en ny kropp! Anonymous poster hash: f9626...326 Kan legge til at jeg gjerne går i klær som fremhever pupper og rumpe, for akkurat de to er jeg faktisk fornøyd med på meg selv, så lenge jeg går ha klærne på! Anonymous poster hash: f9626...326
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. november 2013 #27 Skrevet 24. november 2013 Jeg skammer meg over kroppen min. At jeg har latt den forfalle sånn. Veier 35 kg for mye, blek og dvask. Går ikke i svømmehall, går på stranda, men liker ikke å møte kjentfolk der. Nei usj! Skulle betalt ganske mye penger for en fin kropp!! Føler meg vakker med gravidmage, da
prekæs Skrevet 24. november 2013 #28 Skrevet 24. november 2013 Ikke i det hele tatt og viser jeg kropp gjør jeg det der det er naturlig for meg som på strand, under trening etc. Da ikledd bikini eller treningstøy. Til daglig har jeg ikke behov for å dytte noe som helst opp og fram eller gå i trange klær. Bruker stort sett behagelige klær med noe vidde til daglig, selv om jeg er slank.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 24. november 2013 #29 Skrevet 24. november 2013 Viser ikke frem kroppen min til NOEN. Ikke gubben en gang.. Her går jeg på et annet rom for å skifte til PYSJ når jeg skal legge meg. Han ser meg ikke naken lengere. Men han har jo også sagt ifra at jeg er for stor til at han tenner på meg også da.. Så det KAN jo ha noe med saken å gjøre... Viser meg aldri i tettsittende klær mer. Kroppen min unngår jeg helst å se på. Og jeg gjør alt i min makt for at andre også skal slippe det..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #30 Skrevet 25. november 2013 Jeg var generelt ukomfortabel med meg selv i mange år etter tre fødsler og for lite trening. Men nå har jeg gjort noe med det og det plager meg ikke litt engang om jeg iført badedrakt feks må løpe etter minstemann i svømmehallen. Hadde også store komplekser for lårene mine tidligere og likte ikke at mannen min tok på dem. Men nå er de stramme og fine, så nå går det også bra. Anonymous poster hash: d3ba0...a18
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #31 Skrevet 25. november 2013 Viser den ikke til noen, selv ikke mannen. Hurra for sexy undertøy, sier jeg. Anonymous poster hash: dd9c9...04e
wonderbaby Skrevet 25. november 2013 #32 Skrevet 25. november 2013 Jeg strutter, med eller uten klær. Har jeg alltid gjort. Selv etter å gått opp 30 kilo.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #33 Skrevet 25. november 2013 Nei, er glad i kroppen min. Jeg er derimot ikke så glad i magefokuset nå som jeg er gravid(intimsoner folk tror forsvinner med plusstegnet etc.). Liker magen selv, men jeg er ikke på utstilling for alle til å se/måle/ta på slik enkelte synes å tro. Anonymous poster hash: 724c7...b49
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #34 Skrevet 25. november 2013 Nei, er absolutt ikke flau over kroppen min. Er bleik og dissete og veier 30 kilo for mye, so what?? Sprader gjerne rundt i bikini om sommeren, og elsker å være i svømmehallen. Fatter ikke at det går an å være så slem mot seg selv at man ikke tillater seg å leve et vanlig liv bare på bakgrunn av hvordan man ser ut! Anonymous poster hash: 70332...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå