Gjest cd0da Skrevet 24. november 2013 #26 Skrevet 24. november 2013 Ungen min datt ned trappa i en alder av 1,5 år ... :/
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #27 Skrevet 24. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Du kommer nok til å få en real buklanding en eller annen gang. Håper det går bra med dere også. Anonymous poster hash: 85b3b...01a
Himmel og hav Skrevet 24. november 2013 #28 Skrevet 24. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Nei, det skal ikke skje, men jammen er det sånt som skjer allikevel, og det er det mange foreldre som har erfaringer med. Det trenger ikke bety at man er uansvarlig, slepphendt eller gir blanke, men ting skjer. Unger gjør de merkeligste ting, og kan klare å skade seg på vis man som mor eller far aldri kunne forestilt seg. Jeg er tante til mange, deriblant en som brakk beinet som 1-åring ved å snuble over en dørstokk, en som brakk en arm ved å falle på gresset, og en som brakk en finger ved å leke med en lekebil. Det er klart foreldrene kunne ha høvlet ned dørstokken, båret barnet overalt når man var ute eller sørget for at det ikke fantes saker i huset som ikke var laget av frotté og vatt, men gjør man det, så får man jo barn som blir fullstendig hjelpeløse! Så, og det vil antagelig du erfare en gang eller 17 også, ting skjer, samme hvor forsiktig man er.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #29 Skrevet 24. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Bra du er så perfekt at du ikke har opplevd dette og at du sikrer ungene dine fra å skade seg noen gang. Jeg er veldig glad det gikk så bra som det gjorde idag, og blir å passe mer på fremover. Anonymous poster hash: 2b5b6...1c4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #30 Skrevet 24. november 2013 Jeg var selv en urolig baby på stellebordet og da pappa skulle skifte bleie klarte jeg å falle utenfor. Rett i skittentøyskurven. Mamma hadde heldigvis skiftet på senga før på dagen. Pappa derimot synes dette var så forferdelig at han skiftet ikke på meg mer eller på broren min da han kom til et par år senere. ... Unger klarer det merkeligste ting. Har også vært borti barn som har løpt pg falt, tatt seg for med hendene og brukket armen... Anonymous poster hash: 3bac4...2fd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #31 Skrevet 24. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Ro dæ ned, Glansvask. Du kommer til å støte på mye mer alvorlige hendelser enn dette i morsrollen, også der du _virkelig_ lurer på hvo dårlig mor du er. Spar kreftene til da. Anonymous poster hash: d67ab...4dc Jeg har 3 barn, der eldste er 9, og det har aldri skjedd at de har falt ned, eller falt i det hele tatt hvis vi som foreldre eller andre voksne har kunnet hindre det. Uhell er hvis barnet snubler og faller når det går, ikke at de faller ned fra en seng, benk, eller stellebord som vi foreldre har lagt dem på/i. Det er stor forskjell på det. Uhell er ting som kan skje alle, men ting man faktisk kan styre kalles ikke uhell i mine øyne i alle fall.... Anonymous poster hash: b3761...70b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #32 Skrevet 24. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Nei, det skal ikke skje, men jammen er det sånt som skjer allikevel, og det er det mange foreldre som har erfaringer med. Det trenger ikke bety at man er uansvarlig, slepphendt eller gir blanke, men ting skjer. Unger gjør de merkeligste ting, og kan klare å skade seg på vis man som mor eller far aldri kunne forestilt seg. Jeg er tante til mange, deriblant en som brakk beinet som 1-åring ved å snuble over en dørstokk, en som brakk en arm ved å falle på gresset, og en som brakk en finger ved å leke med en lekebil. Det er klart foreldrene kunne ha høvlet ned dørstokken, båret barnet overalt når man var ute eller sørget for at det ikke fantes saker i huset som ikke var laget av frotté og vatt, men gjør man det, så får man jo barn som blir fullstendig hjelpeløse! Så, og det vil antagelig du erfare en gang eller 17 også, ting skjer, samme hvor forsiktig man er. Du snakker om uhell der ingen kunne ha forutsett hva som kunne ha skjedd. Jeg snakker om "uhell" som er skapt av en voksen - som har lagt barnet der det ikke selv har klatret opp eller kommet seg opp, enda. Det er forskjell på dette. Stort sett alle barn snubler når de lærer å gå, de klatrer på ting og eventuelt faller ned, men da har de skapt situasjonen selv og har som regel mer kontroll enn når de ikke er den som har satt seg selv i den situasjonen de er i. Anonymous poster hash: b3761...70b
Skylander Skrevet 24. november 2013 #33 Skrevet 24. november 2013 Jeg var så heldig å ha en gutt som sov tungt når han først sov, så jeg kunne bare flytte han over i bagen på gulvet når jeg gikk på do Hadde aldri turt å gå fra gutten min uten å ha beskyttelse rundt han selv om han sov, men det er meg da Men jeg synes ikke du er en dårlig mor, du gjorde en feil ja, og den gjør du vel neppe flere ganger etter det der.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #34 Skrevet 24. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Nei, det skal ikke skje, men jammen er det sånt som skjer allikevel, og det er det mange foreldre som har erfaringer med. Det trenger ikke bety at man er uansvarlig, slepphendt eller gir blanke, men ting skjer. Unger gjør de merkeligste ting, og kan klare å skade seg på vis man som mor eller far aldri kunne forestilt seg. Jeg er tante til mange, deriblant en som brakk beinet som 1-åring ved å snuble over en dørstokk, en som brakk en arm ved å falle på gresset, og en som brakk en finger ved å leke med en lekebil. Det er klart foreldrene kunne ha høvlet ned dørstokken, båret barnet overalt når man var ute eller sørget for at det ikke fantes saker i huset som ikke var laget av frotté og vatt, men gjør man det, så får man jo barn som blir fullstendig hjelpeløse! Så, og det vil antagelig du erfare en gang eller 17 også, ting skjer, samme hvor forsiktig man er. Du snakker om uhell der ingen kunne ha forutsett hva som kunne ha skjedd. Jeg snakker om "uhell" som er skapt av en voksen - som har lagt barnet der det ikke selv har klatret opp eller kommet seg opp, enda. Det er forskjell på dette. Stort sett alle barn snubler når de lærer å gå, de klatrer på ting og eventuelt faller ned, men da har de skapt situasjonen selv og har som regel mer kontroll enn når de ikke er den som har satt seg selv i den situasjonen de er i. Anonymous poster hash: b3761...70b Da har du tydeligvis aldri samsovet med noen av barna dine. Anonymous poster hash: a5af7...ec2
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #35 Skrevet 25. november 2013 Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje. Anonymous poster hash: b3761...70b Jeg er helt enig med deg! Her går alle ungene med hjelm så lenge de er våkne. Vi har spesiallagde sprettfliser på alle gulv, og når vi er ute har de på kne- albue- og skulderbeskyttelse i tillegg. Gutta bruker susp. Jeg har heller aldri hatt senger til ungene mine, de sover på madrasser på gulvet. Vi har også låsbare trappegrinder, noe vi fortsetter med til litt etter konfirmasjonsalder på yngste tror jeg. Grindene kan kun åpnes av meg og min mann. Anonymous poster hash: 66d45...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå