Gå til innhold

Prisen for dårligste mor går tiiiiil.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

*trommevirvel*

Meg!!!!

Jeg og babyen (7mnd) lå i senga å sov, men så måtte jeg så tisse, så sjekket at hun sov, løp på do. Mens jeg sitter der hører jeg ett stort DUNK etterfulgt av gråt.

Løp inn på rommet og fant babyen i gulvet.

Gikk heldigvis bra, hun landet på litt klær som lå der. Men jeg gråt litt, mens jeg trøstet henne.

Hoff, aldri mer at hun får ligge alene i vår seng.

Anonymous poster hash: 2b5b6...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slik som kan skje. Du er ingen dårlig mor

Anonymous poster hash: a8b89...9e6

Skrevet

Jaja, du gjorde en feil. Antageligvis gikk det bra. Mange andre mødre som har gjort lignende. Du har jo lært virker det som. 

Anonymous poster hash: bb1e1...04d
Skrevet

Du er ikke den eneste som har klart dette. Men da har du lært, at neste gang så gjør du ikke dette :)

Skrevet

Uhell kan skje..

Og hadde du vært en dårlig mor så hadde du tenkt "pytt pytt, ikke så farlig". Da hadde ikke du nesten grått mer enn babyen :-)

Skrevet

Du, det der kvalifiserer ikke til dårlig mor. Det har skjedd her i heimen og. Og mine barn har det ganske så bra :)

Skrevet

Da er vi 2 dårlig mødre... Uff, jeg gråt mere enn ungen da...

Anonymous poster hash: 563c5...973

Skrevet

Det er ikke du som er en dårlig mor. Det er bare alle oss andre som har hatt flaks :P

Skrevet

Ikke prøv å snik til deg en pris du ikke fortjener! Jeg har smelt fingrene til eldstemann i bildøra, to ganger, så jeg slår deg lett. :tongue:

Skrevet

Det er ikke du som er en dårlig mor. Det er bare alle oss andre som har hatt flaks :P

Så jeg har hatt flaks for at ungen min ikke har falt på gulvet? Jeg hadde aldri gått fra en baby på 7 mnd i vår seng. Eller sofa og lignende steder.

Anonymous poster hash: 83fc8...cc4

Skrevet

Hah! Jeg er verre. Jeg var zombietrøtt og reagerte for sent da babyen bykset av senga. Ikke annet enn tregulv der gitt, men det gikk bra.

Skrevet

Vår baby på 8 mnd ligger ofte i vår seng og sover. Jeg sitter ikke og våker over ham hvert sekund, men går inn av og til og ser om han begynner å våkne. Herregud, skal man ikke få lov å tisse engang hvis babyen sover?

Da er nok jeg en dårlig mor, jeg også...

Skrevet

Akkurat det skjedde med mini på 6 1/2 mnd her i natt også!

Vi var alene så da tok jeg han inn til meg,tipper han angrer på det... :/

Og i løpet av helgen har han veltet fra sittende stilling på gulvet og slått hodet både en og to ganger, så jeg er nok hakket værre enn deg.

Anonymous poster hash: dfcbe...1db

Skrevet

Ville dere vekket babyen titt og ofte iløpet av natten sånn i tilfelle?

Takk til dere som gir støttende ord. Godt å høre at man ikke er en dårlig mor, selv om man føler seg litt sånn.

Anonymous poster hash: 2b5b6...1c4

Skrevet

Jeg slår deg lett! Minste her datt ned fra sofaen og begynte å blø neseblod. Vi dro til legen, sånn i tilfelle. Det gikk heldigvis bra.

Anonymous poster hash: 1ddb5...472
Skrevet

Slikt skjer dei fleste. Og når dei blir større og skal prøve seg på egen hånd kjem dei til å slå seg støtt og stadig.

Skrevet

Ha, det kvalifiserer ikke til dårligste mor :-) 

Anonymous poster hash: 40576...980
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor mange som mister barnet på gulvet. Jeg sørget for å ha noe på siden av senga, sånn at han ikke kunne rulle ut. Sunn fornuft.

Skrevet

Jeg er overrasket over hvor mange som mister barnet på gulvet. Jeg sørget for å ha noe på siden av senga, sånn at han ikke kunne rulle ut. Sunn fornuft.

Jejeje...viktigper...

Det er sånt som kan skje, selv om det ikke blir gjort med vilje og man tar forhåndsregler for at det ikke skal skje.

Og tror man at ungen sover så er det klart man smetter en tur på do i god tro.

Anonymous poster hash: dfcbe...1db

Skrevet

Det skjedde med baby selv om jeg også lå i sengen med han,så sånt kan skje.

Anonymous poster hash: ee653...7c3
Skrevet

Da er vel jeg hakket verre da, som var så trøtt at jeg fisket opp ungen og vi begge sov videre. Han hadde den Donald-kulen når vi våknet neste morgen. Han var eldre da, 4 år. Men det var ikke spesielt trivelig å se neste dag nei.

Anonymous poster hash: 85b3b...01a
Skrevet

Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje.

Anonymous poster hash: b3761...70b
Skrevet

Jeg mistet min to måneder gamle baby i bakken da jeg sto inne i en butikk en gang jeg :(

Skjønner ikke hva som skjedde, han bare skled ut av hendene mine. Jeg hylgråt og babyen hylgråt. Gikk heldigvis bra da.

Anonymous poster hash: 2dcbf...f08

Skrevet

Ser at mange skriver at det er sånt som skjer.... Hva?? Det skal ikke skje!! Man må sikre seg på alle bauer og kanter når man har små barn. Synes synd på alle barna som har foreldre som bare sier pytt sann og slikt skjer.... Det skal ikke skje, og det trenger ikke å skje.

Anonymous poster hash: b3761...70b

Ro dæ ned, Glansvask.

Du kommer til å støte på mye mer alvorlige hendelser enn dette i morsrollen, også der du _virkelig_ lurer på hvo dårlig mor du er. Spar kreftene til da.

Anonymous poster hash: d67ab...4dc

Skrevet

Jeg låste mini på 5 mnd inn i bilen. Det var vinter, så bilen stod å gikk med varmen på full guffe. Ringte selv politiet, å fikk beskjed om å IKKE knuse ruten, men vente til de kom. Vel, de brukte 35 minutt. Babyen sov søtt de første 20 minuttene.

Så våknet med et vræl for luen var for øynene. Skrek skrek skrek. Når jeg tydelig kunne se at babyen min ble skummelt rolig og helt utmattet, og politiet enda, etter nye 30 minutter med dirking av låser, ikke fikk opp bilen, plukket jeg opp en sten og surret den inn i jakken min å knuste vinduet lengst vekk fra babyen. Det var sikkert blitt 30 grader der inni og baby var fullt kledd og gjennomvåt av svette! :( når jeg tok han ut gispet han etter luften. Stakkars! Jeg var helt hysterisk! Fikk kraftig kjeft av politiet for å knuse ruten, de hadde jo kontroll. Vel, det virket ikke sånn, og babyen ble medtatt.

Gråt i flere dager etterpå når jeg tenkte på det for jeg hadde sånn panikk :( etter den hendelsen festet jeg en reserve nøkkel godt gjemt under bilen med strips i en liten "alt tålende" eske, sånn i tilfelle.

Jeg har også, som flere nevner, klart og dunke hodet til alle mine tre barn i dør karmer, skap dører osv idet jeg har gått fordi med barna på armen. Det er ikke noe kjekt akkurat og man får veldig vondt. Men det kan skje alle.

Anonymous poster hash: 8dd88...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...