mammsen84 Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 som ikke er bestillingsvare og som finnes på polet…skal på vors i helgen
Tessa3 Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Jeg kan!!😃 Natureo Free, de har den i hvit og rød, å begge er kjempegode! Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin😉
wonderbaby Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Finnes ikke alkoholfri vin. Det er alltid en liten prosent alkohol i dem. Det er bare alkohol fri øl.
mammsen84 Skrevet 25. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2013 Finnes ikke alkoholfri vin. Det er alltid en liten prosent alkohol i dem. Det er bare alkohol fri øl. oi, da burde de blitt saksøkt,er jo ikke lov å skrive alkoholfritt når det ikke er det...
mammsen84 Skrevet 25. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2013 Finnes ikke alkoholfri vin. Det er alltid en liten prosent alkohol i dem. Det er bare alkohol fri øl. oi, da burde de blitt saksøkt,er jo ikke lov å skrive alkoholfritt når det ikke er det... men så er det jo pittelitt alkohol i ketchup også så tror jeg går for "alkoholfri" vin jeg
mammsen84 Skrevet 25. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2013 Jeg kan!! Natureo Free, de har den i hvit og rød, å begge er kjempegode! Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin Takk for svar..spørs om ikke jeg prøver den er uke 10+3 så er ikke gira på å fortelle alle det ennå,bare hun som har festen som vet det
Tessa3 Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Finnes ikke alkoholfri vin. Det er alltid en liten prosent alkohol i dem. Det er bare alkohol fri øl. Å det er faktisk så lite, at jeg drikker vinen min med verdens beste samvittighet Jeg drikker også kefir til potetballen
mammsen84 Skrevet 30. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2013 Jeg kan!! Natureo Free, de har den i hvit og rød, å begge er kjempegode! Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin Da får jeg bare si tuusen takk for tips,prøvde hvitvinen,og den var utroolig god! kost meg masse på vors…var litt merkelig følelse å sette seg i bilen og kjøre hjem etter en flaske vin men den var mye bedre enn mange hvitviner jeg har smakt med alkohol...
Tessa3 Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Jeg kan!! Natureo Free, de har den i hvit og rød, å begge er kjempegode! Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin Da får jeg bare si tuusen takk for tips,prøvde hvitvinen,og den var utroolig god! kost meg masse på vors…var litt merkelig følelse å sette seg i bilen og kjøre hjem etter en flaske vin men den var mye bedre enn mange hvitviner jeg har smakt med alkohol... Så bra at du likte den! Ja, jeg også synest den er vel så god som mange viner med alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå