Gå til innhold

noen som kan anbefale noe god alkoholfri vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke er bestillingsvare og som finnes på polet…skal på vors i helgen :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan!!😃

Natureo Free, de har den i hvit og rød, å begge er kjempegode!

Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin😉

Skrevet

Finnes ikke alkoholfri vin. Det er alltid en liten prosent alkohol i dem. Det er bare alkohol fri øl.

Skrevet

Finnes ikke alkoholfri vin. Det er alltid en liten prosent alkohol i dem. Det er bare alkohol fri øl.

oi, da burde de blitt saksøkt,er jo ikke lov å skrive alkoholfritt når det ikke er det...

Skrevet

oi, da burde de blitt saksøkt,er jo ikke lov å skrive alkoholfritt når det ikke er det...

men så er det jo pittelitt alkohol i ketchup også så tror jeg går for "alkoholfri" vin jeg ;)

Skrevet

Jeg kan!!

Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin

Takk for svar..spørs om ikke jeg prøver den :) er uke 10+3 så er ikke gira på å fortelle alle det ennå,bare hun som har festen som vet det

Skrevet

Å det er faktisk så lite, at jeg drikker vinen min med verdens beste samvittighet :jepp:

Jeg drikker også kefir til potetballen :P

Skrevet

Jeg kan!!

Jeg har aldri vert spes glad i rødvin, men etter jeg smakte den kan endelig jeg også sette meg i sofaen å kooose meg med et glass rødvin

Da får jeg bare si tuusen takk for tips,prøvde hvitvinen,og den var utroolig god! kost meg masse på vors…var litt merkelig følelse å sette seg i bilen og kjøre hjem etter en flaske vin men ;) den var mye bedre enn mange hvitviner jeg har smakt med alkohol...

Skrevet

Jeg kan!!

Da får jeg bare si tuusen takk for tips,prøvde hvitvinen,og den var utroolig god! kost meg masse på vors…var litt merkelig følelse å sette seg i bilen og kjøre hjem etter en flaske vin men ;) den var mye bedre enn mange hvitviner jeg har smakt med alkohol...

Så bra at du likte den! :)

Ja, jeg også synest den er vel så god som mange viner med alkohol. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...