Gå til innhold

Vårt eller barnehagen sitt ansvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldres ansvar men ansatte sier i fra om de ser det mangler noe.

Anonymous poster hash: 24653...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her holder vi oversikten selv, men glemmer vi det eller det begynner å bli tomt henger det en lapp på plassen hvor det står: "Jeg trenger skift". 

Skrevet

For meg er det en selvfølge at det er mitt ansvar at barnet til en hver tid har det den trenger av bleier, skift og utetøy i barnehagen.

Skrevet

Det er foreldrenes ansvar!

Anonymous poster hash: df52a...a51

Skrevet

I vår bh får de med lapp om noe trengs, vi har fast tøy i bh som de vasker (bruker tøybleier, og ja det er etter bh ønske)

Eneste vi må vaske selv er yttertøyet som skal hjem hver fredag.

Betaler rettnok 500,- kr ekstra pr barn hver mnd for vask og at bh holder alle måltider, men det er det verdt for oss.

Vi er begge distré og ofte er det ikke vi som leverer/henter men større søsken så syns det er herlig med lappsystem

Skrevet

Bleier varsler barnehagen om med lapp på barnets plass. Bleiene blir oppbevart på eget rom så det får vi ikke holdt styr på.

Skiftetøy er det oss foreldre som har ansvaret for. Her synes jeg det med mye enklere å bare ha med en sekk med skiftetøy frem og tilbake til barnehagen hver dag. Hver kveld ser jeg igjennom om det er noe som mangler :-)

Skrevet

Det er selvsagt foreldrenes ansvar å følge med på. Jeg hadde faktisk blitt utrolig flau om jeg fant en sånn "barnet ditt trenger"-lapp på hylla. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...