Gå til innhold

Hvem bestemmer over "tv'n" hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem bestemmer hvilke programmer dere skal/ønsker å se? 

Eller har dere flere tver i boligen slik at alle kan se det de ønsker der og da? 

Takk for svar! :) 

Anonymous poster hash: a47e2...3f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, enn så lenge hvertfall. Regner med at junior har noen innspill etterhvert :P

Skrevet

2-åringen. :P I den forstand at de gangene den er på når han er våken, så står den på Disney Junior.

Når han er lagt så prioriterer vi å se noe begge vil se de gangene begge vil se på tv, siden vi synes det er koselig å gjøre det sammen. :)

Anonymous poster hash: d98de...606
Skrevet

Som regel jeg, men det er så sjelden at mannen ønsker å se noe så hvis han ytrer ønske om å se et spesielt program skal det mye til før jeg lager diskusjon på det.

Ungene har tv på rommene sine.

Skrevet

Vi har flere tv-er i huset, men den som står i stua der jeg pleier å sitte styrer jeg. Tv står på store deler av dagen, liker å ha den på. Mannen ser lite på tv, og når han sitter foran tv er det med pc på fanget der han ser etter eller annet sært på nettet. Jeg får ofte beskjed om å slå av tv, det skal visstnok bare stå på når det er noe bestemt man ønsker å se. Det er dårlig for karakteren å ha tv på som bakgrunnsstøy eller å zappe på måfå  :sukk:

Skrevet

Jeg, barna har egen tv unntatt minsten, så der blir det barne tv fra 06.30 til 8.00

Anonymous poster hash: 34b99...a8c

Skrevet

Mannen. Han syns den kan stå på hele dagen og det gjør den gjerne nå når han er i permisjon. Akkurat denne helgen er han bortreist og da er tven av, deilig!

Skrevet

Mannen. Forbanner discovery kanalene til tider ;)

Anonymous poster hash: 1ccdc...9b7
Skrevet

Vi ser nesten ikke på tv, så stort sett går det veldig greit. Ser ofte på de samme tingene - dokumentarer, naturprogram, diverse serier osv.

Anonymous poster hash: 1b953...41e
Skrevet

Mannen...

Anonymous poster hash: 20a10...c1e

Skrevet

Vi har en tv. Men stort sett enige. Jeg og samboer ser mye av det samme på tv. Er det noe spes jeg vil se som jeg veit han ikke har interesse av sier jeg  fra i "god" tid.

Og hvis det er noe en vil se mens den andre vil se noe annet, ser en av oss det på pcn (men det er ikke så ofte)

Så vi er vel like mye sjef over tven begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...