♥Madam Mim♥ Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Skal handle nye klær i morgen, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe og hvor? Ønsker rimelige klær... Hva er ditt beste tips for fine gensere som kan brukes til både hverdags og litt finere som f.eks byen eller besøk? Trenger også beste tips for bukser. Er veldig glad de i høyt liv fra vero moda, men kan jo ikke bare handle dem i utallige farger. Er da mest glad i normalt til høyt liv siden jeg har litt for mye hud på magen etter vektnedgang til at lave bukser blir pent :-)
Gullunger Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Gina Tricot! Der finner jeg alltid noe. Synes også buksene har god passform. ;-) Eneste minus er at noen av genserne kan bli slitt ganske fort...
♥Madam Mim♥ Skrevet 24. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2013 Takk :-) De har lagt ned butikken de hadde her hvor jeg bor, men i morgen skal jeg på sandvika så da regner jeg vel med at de har den butikken der :-) Har gått i fella med å handle mange strikket gensere som er såå deilige, men når jeg skal ha noe annet så oppdaget jeg at jeg faktisk bare har en finere genser :-O Kom gjerne med flere tips. Både hva jeg burde handle og hva jeg for all del burde styre unna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå