Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Står -7 her, men sola skinner ikke på gradestokken. Ute er det hel sol. Vindstille. Jeg har vognpose, ull innerst, dress utenpå og teppe og trekket fra vogna. Kan vel trille ute da? Får lamme skinn neste uke, og skal den forresten legges under vognposen? Anonymous poster hash: 4fef9...0a4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 -10 grader er det mange som sier, men stort sett er det mye varmere nede i vogna enn det er utenfor og dessuten varierer det etter luftfuktigheten hvor kaldt -10 grader egentlig virker. Anonymous poster hash: f4511...2a6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Det er mye varmere i vogna, så du kan helt klart trille tur sålenge du følger med på babyen at den ikke har det for varmt eller for kaldt. Gå ut og nyt søndagen Anonymous poster hash: 87768...133
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Lammeskinnet skal ligge under vognposen Anonymous poster hash: 87768...133
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Står -7 her, men sola skinner ikke på gradestokken. Ute er det hel sol. Vindstille. Jeg har vognpose, ull innerst, dress utenpå og teppe og trekket fra vogna. Kan vel trille ute da? Får lamme skinn neste uke, og skal den forresten legges under vognposen? Anonymous poster hash: 4fef9...0a4 Syns du har på babyen for mye klær. Hvilken type dress er det? Om det er en tynn ulldress går det bra, men ville droppet teppet. Hs sa til meg at det er bedre at de er litt for kalde enn for varme. Anonymous poster hash: 10f22...787
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Står -7 her, men sola skinner ikke på gradestokken. Ute er det hel sol. Vindstille. Jeg har vognpose, ull innerst, dress utenpå og teppe og trekket fra vogna. Kan vel trille ute da? Får lamme skinn neste uke, og skal den forresten legges under vognposen? Anonymous poster hash: 4fef9...0a4 Syns du har på babyen for mye klær. Hvilken type dress er det? Om det er en tynn ulldress går det bra, men ville droppet teppet. Hs sa til meg at det er bedre at de er litt for kalde enn for varme. Anonymous poster hash: 10f22...787 Kommer litt an på hvilken pose det er og da. Også er barn forskjellige. Mitt barn sover i voksipose i ullundertøy, ullbukse og vanlig jakke i rundt 0 grader. Akkurat passe varm. Anonymous poster hash: 0d236...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå