Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Handler du på Starbucks i inn og utland ? Hvis ja, er det fordi de har god kaffe, eller på grunn av andre ting ? Hva synes dere om denne kaffekjeden ? Anonymous poster hash: fa733...914
mamma_til_gutt Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Jeg synes både kaffen og maten er god, så om. Det passer seg sånn hår jeg dit. I Norge gjør jeg det sjelden, synes det er hårreisende dyrt!
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Alltid i utlandet, og et par ganger på Gardermoen. Elsker iskaffen dems! Maten er grei, kakene nydelig!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 ja! godt! men syke priser i norge. Anonymous poster hash: 0d05a...462
sug lut Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Starbucks har den dårligste kaffen og den største hypen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 sug lut, on 24 Nov 2013 - 09:04, said: Starbucks har den dårligste kaffen og den største hypen. Stemmer ikke helt. Kommer helt an på hvilket land du er i. I Norge kan du få god kaffe nesten overalt når du er på tur, men slik er det ikke overalt ellers i verden. Vi i Norge er sikkert VELDIG glad i kaffen vår. Sikkert derfor kaffemaskinene på bensinstasjonen koster 50 000. Sist jeg var på ferie var det dårlig trakterkaffe som sto på kanne i timesvis overalt. Det var en befrielse å finne SB. Anonymous poster hash: 95533...2ce
☆☆☆ Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Den svarte kaffien er god, kaffidrikkane smakar slik som dei gjer over alt. Har aldri vore på Starbucks i norge, men då eg var i England var det einaste plassen eg fekk tak i anstendig kaffi.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 skulle ha iskaffe der i USA, ble spurt om jeg ville ha ESKTRA melk og sukker. tenkte at det er jo så mye søtt i usa fra før at det trengte jeg ikke... (iskaffe er jo som regel med litt melk el.) Neida, det jeg fikk servert var et stort beger med ISKALD svart ren kaffe med store isbiter.. NAM! gikk rett i søpla.. Anonymous poster hash: 449c9...7ab
Følelsesvims Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Starbucks er godt det, særlig iskaffen/frappen... MMMM! Men er jo nok kalorier til en liten middag Hypet så til de grader er det (her i Norge), i utlandet er det jo en helt annen kjede. Dog en kjede hvor du vet at du får drikkelige saker (Er jo ikke akkurat billig i utlandet heller. Er ikke prisene omtrent tilsvarende? 4-5 pund for en frappe og 50,- i Norge?)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Er på Starbucks da vi er i utlandet, dette fordi min tenåring har selvfølgelig dilla på Starbucks. I utlandet er det litt billigere enn i Norge. Koster vel ca 5 euro for en middels frappe. Anonymous poster hash: a66c9...8b9
Gjest Kira Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Spørreundersøkelse er fjernet fra tråden. Kira Brukermoderator
Iiiiik Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Jeg synes ikke kaffen deres er så god. Man vet imidlertid hva man får, så det hender jeg kjøper meg kaffe der allikevel. Jeg synes selve kaffen er for brent. Var nylig i New York, da hadde de en lattelignende drikk med salt karamell, den var veldig god.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Handler du på Starbucks i inn og utland ? Hvis ja, er det fordi de har god kaffe, eller på grunn av andre ting ? Hva synes dere om denne kaffekjeden ? Anonymous poster hash: fa733...914 Styrer unna både i Norge og utlandet. Liker ikke kaffen deres, den er masseprodusert og ikke laget med kjærlighet. Anonymous poster hash: dba41...436
*Yuna* Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Jeg elsker frappuccinoen deres godt det ikke er Starbucks her jeg bor..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Jeg elsker frappuccinoen deres godt det ikke er Starbucks her jeg bor.. Mcdonalds har en utrolig god frappe :-) Anonymous poster hash: 57a9d...ad2
Novemberdama Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Er innom nå og da fordi det ikke er noe annet sted jeg vet om hvor man får pumpkin spice latte. Det er så godt, som en stor...gedigen fest i munnen!!!!
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Går aldri på internasjonale kjedekaféer hvis jeg på noen måte kan unngå det. Det inkluderer Starbucks, Seven Eleven, MacDonalds, Burger King, KFC ...
MammantilNurket Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Starbucks hadde vært veldig bra ... hvis de bare hadde vært i stand til å lagd kaffe.
Ladybird2014 Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 Mange her som mener Starbucks er så dårlig på å lage kaffe. De er sjelden jeg får skikkelig god kaffe på kafé. Starbucks er verken verre eller bedre enn andre på det, men dessertdrikker er de knallgode på.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #21 Skrevet 6. november 2014 Mange her som mener Starbucks er så dårlig på å lage kaffe. De er sjelden jeg får skikkelig god kaffe på kafé. Starbucks er verken verre eller bedre enn andre på det, men dessertdrikker er de knallgode på. Jeg fatter ikke at steder som starbucks er så populære i Oslo når vi har steder som kaffebrenneriet... Anonymous poster hash: 92178...021
Stewart Skrevet 6. november 2014 #22 Skrevet 6. november 2014 frappe men den trenger ikke være Starbucks da :-)
Novemberdama Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 Mange her som mener Starbucks er så dårlig på å lage kaffe. De er sjelden jeg får skikkelig god kaffe på kafé. Starbucks er verken verre eller bedre enn andre på det, men dessertdrikker er de knallgode på. Jeg fatter ikke at steder som starbucks er så populære i Oslo når vi har steder som kaffebrenneriet... Anonymous poster hash: 92178...021 Kan man få en pumpkin spice latte der? Eller en SVÆR cinnamon bun? I think not
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #25 Skrevet 6. november 2014 Går aldri på internasjonale kjedekaféer hvis jeg på noen måte kan unngå det. Det inkluderer Starbucks, Seven Eleven, MacDonalds, Burger King, KFC ... Hvorfor? Hva er galt med KFC ? Chicken stripsene der er jo himmelske! Anonymous poster hash: 4bbb1...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå