Gå til innhold

ttStarbucks - hva synes dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler du på Starbucks i inn og utland ?

Hvis ja, er det fordi de har god kaffe, eller på grunn av andre ting ?

 

Hva synes dere om denne kaffekjeden ?



Anonymous poster hash: fa733...914
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes både kaffen og maten er god, så om. Det passer seg sånn hår jeg dit. I Norge gjør jeg det sjelden, synes det er hårreisende dyrt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Alltid i utlandet, og et par ganger på Gardermoen. Elsker iskaffen dems! Maten er grei, kakene nydelig!

Skrevet

ja! godt! men syke priser i norge.



Anonymous poster hash: 0d05a...462
Skrevet

Starbucks har den dårligste kaffen og den største hypen.

Skrevet

sug lut, on 24 Nov 2013 - 09:04, said:

Starbucks har den dårligste kaffen og den største hypen.

Stemmer ikke helt. Kommer helt an på hvilket land du er i. I Norge kan du få god kaffe nesten overalt når du er på tur, men slik er det ikke overalt ellers i verden. Vi i Norge er sikkert VELDIG glad i kaffen vår. Sikkert derfor kaffemaskinene på bensinstasjonen koster 50 000. Sist jeg var på ferie var det dårlig trakterkaffe som sto på kanne i timesvis overalt. Det var en befrielse å finne SB. Anonymous poster hash: 95533...2ce
Skrevet

Den svarte kaffien er god, kaffidrikkane smakar slik som dei gjer over alt. Har aldri vore på Starbucks i norge, men då eg var i England var det einaste plassen eg fekk tak i anstendig kaffi.

Skrevet

skulle ha iskaffe der i USA, ble spurt om jeg ville ha ESKTRA melk og sukker. tenkte at det er jo så mye søtt i usa fra før at det trengte jeg ikke...

(iskaffe er jo som regel med litt melk el.)

Neida, det jeg fikk servert var et stort beger med ISKALD svart ren kaffe med store isbiter.. NAM! gikk rett i søpla..



Anonymous poster hash: 449c9...7ab
Skrevet

Starbucks er godt det, særlig iskaffen/frappen... MMMM! Men er jo nok kalorier til en liten middag :P 

 

Hypet så til de grader er det (her i Norge), i utlandet er det jo en helt annen kjede. Dog en kjede hvor du vet at du får drikkelige saker :P

(Er jo ikke akkurat billig i utlandet heller. Er ikke prisene omtrent tilsvarende? 4-5 pund for en frappe og 50,- i Norge?)

  • 11 måneder senere...
Skrevet

Er på Starbucks da vi er i utlandet, dette fordi min tenåring har selvfølgelig dilla på Starbucks. I utlandet er det litt billigere enn i Norge. Koster vel ca 5 euro for en middels frappe.



Anonymous poster hash: a66c9...8b9
Skrevet

Spørreundersøkelse er fjernet fra tråden.

 

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Jeg synes ikke kaffen deres er så god. Man vet imidlertid hva man får, så det hender jeg kjøper meg kaffe der allikevel. Jeg synes selve kaffen er for brent. Var nylig i New York, da hadde de en lattelignende drikk med salt karamell, den var veldig god.

Skrevet

 

Handler du på Starbucks i inn og utland ?

Hvis ja, er det fordi de har god kaffe, eller på grunn av andre ting ?

 

Hva synes dere om denne kaffekjeden ?

 

Anonymous poster hash: fa733...914

Styrer unna både i Norge og utlandet. Liker ikke kaffen deres, den er masseprodusert og ikke laget med kjærlighet.

 

 

Anonymous poster hash: dba41...436

Skrevet

Jeg elsker frappuccinoen deres :D godt det ikke er Starbucks her jeg bor..

Skrevet

Jeg elsker frappuccinoen deres :D godt det ikke er Starbucks her jeg bor..

Mcdonalds har en utrolig god frappe :-)

 

Anonymous poster hash: 57a9d...ad2

Skrevet

Er innom nå og da fordi det ikke er noe annet sted jeg vet om hvor man får pumpkin spice latte. Det er så godt, som en stor...gedigen fest i munnen!!!! 

Gjest Antarctica
Skrevet

Går aldri på internasjonale kjedekaféer hvis jeg på noen måte kan unngå det. Det inkluderer Starbucks, Seven Eleven, MacDonalds, Burger King, KFC ...

Skrevet

Starbucks hadde vært veldig bra ... hvis de bare hadde vært i stand til å lagd kaffe.

Skrevet

Mange her som mener Starbucks er så dårlig på å lage kaffe. De er sjelden jeg får skikkelig god kaffe på kafé. Starbucks er verken verre eller bedre enn andre på det, men dessertdrikker er de knallgode på.

Skrevet

Mange her som mener Starbucks er så dårlig på å lage kaffe. De er sjelden jeg får skikkelig god kaffe på kafé. Starbucks er verken verre eller bedre enn andre på det, men dessertdrikker er de knallgode på.

 

Jeg fatter ikke at steder som starbucks er så populære i Oslo når vi har steder som kaffebrenneriet...

 

Anonymous poster hash: 92178...021

Skrevet

:hjertesmil: frappe  :hjertesmil:  men den trenger ikke være Starbucks da :-)

Skrevet

 

Mange her som mener Starbucks er så dårlig på å lage kaffe. De er sjelden jeg får skikkelig god kaffe på kafé. Starbucks er verken verre eller bedre enn andre på det, men dessertdrikker er de knallgode på.

 

Jeg fatter ikke at steder som starbucks er så populære i Oslo når vi har steder som kaffebrenneriet...

 

Anonymous poster hash: 92178...021

 

Kan man få en pumpkin spice latte der? Eller en SVÆR cinnamon bun? I think not  :P

Skrevet

Går aldri på internasjonale kjedekaféer hvis jeg på noen måte kan unngå det. Det inkluderer Starbucks, Seven Eleven, MacDonalds, Burger King, KFC ...

Hvorfor? 

Hva er galt med KFC ? Chicken stripsene der er jo himmelske! 

 

Anonymous poster hash: 4bbb1...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...