Gå til innhold

Mensen når man har p-stav? Som normalt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn p-stav ca 3 måneder etter fødselen, etter 2-3 uker fikk jeg en kraftig mens (som varte i litt over 2 uker). Jeg tenkte at da hadde jeg fått mensen tilbake, babyen sov natten gjennom så siden jeg ikke nattammet lenger tenkte jeg bare at sånn er det. (Med mine 2 første barn fikk jeg ikke mensen tilbake før etter 10 måneder :) 

Så etter den ene mensen har jeg ikke fått flere, det er jo nå snart 2 måneder siden, og jeg lurer på om det er normalt. Kan man miste mensen med p-stav? 

Noen som har opplevd noe lignende, har andre erfaringen med p-stav?

Anonymous poster hash: 1c0fa...f0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at det er individuelt og varierer fra kvinne til kvinne. Noen mister mensen helt. Jeg har hatt p-stav i snart 2 år, og har nogenlunde regelmessige blødninger. Skulle ønske jeg var av de som ikke fikk den i det hele tatt! 

Skrevet

Hadde blødninger og småblødninger det ene året jeg hadde det, var ikke noe særlig.

Skrevet

Du er heldig som slipper forresten! :)

Skrevet

Jeghar mensen av og på med p-stav. 2 uker en gang, 4 dager en gang, osv=veldig irriterende. Skulle ønske jeg slapp som med hormonspiral, da bløddejeg lite. Jaja, den fungerer som den skal ellers!

Skrevet

Hehe, ja jeg er vel på en måte heldig som slipper..

Men, jeg blir alltid litt "redd" når ting ikke er som normalt. Fra jeg var ungjente har jeg fått mensen som en klokke, brukte ikke prevansjon i de 6 første årene jeg var gift og det gikk fint, fikk barn når vi ville, bruikte ett par måneder på litt nr 2 og nummer 3 kom før jeg fikk mensen igjen etter nr 2... (Hun var uansett veldig velkommen) Men, derfor fikk jeg satt inn denne p-staven, for nå er det nok barn : ) Så følelsen av at mensen ikke kommer, frembringer bange tanker....

Men, det skal jo ikke være mulig og bli gravid når man får satt inn p-stav så tidlig (håper jeg...) ?

Anonymous poster hash: 1c0fa...f0b
Skrevet

Pstav skal være noe av det sikreste prevansjonene. Jeg har hatt 3. Hadde ikke mensen i det hele tatt med første. Iblant med andre og hver 9 uke med tredje. Hadde en venninne som blødde konstant i 3 mnd før hun tok den ut. Alt er vel "normalt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...