Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Kjenner det er noen år siden sist ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Innen de er 6 mnd bør de få fast føde i tillegg til melk. Fra ca 10 mnd kan de få vanlig melk fra kartong. Litt individuelt, men siste min sluttet med flaske litt før et år. På slutten var flaska mest som kos. Anonymous poster hash: a9c4f...0bd
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Ja, det jeg tenker på er når melka slutter å Være et måltid alene
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Når dem gjerne er fornøyd etter et fast måltid. Her vil ungen ha ca en halv dose med melk etter måltidet enda. Men gradvis, så blir det mindre og mindre melk og mere og mere vanlig mat. Ingen fasit Min er foresten 9 mnd. Anonymous poster hash: 2bfe8...dc6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Ja, det jeg tenker på er når melka slutter å Være et måltid alene Mellom 5-6 måneder, litt avhengig av når de begynner med fast føde. Anonymous poster hash: a9c4f...0bd
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Ja, det jeg tenker på er når melka slutter å Være et måltid alene Mellom 5-6 måneder, litt avhengig av når de begynner med fast føde. Anonymous poster hash: a9c4f...0bd Aha! da er jeg med. Ha ha, litt trøtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå