Gå til innhold

Hva blir det til kvelds idag da? Eller lørdagskos.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tom for ideer. Og litt blakk. Hva skal man lage?

Anonymous poster hash: 5fc79...51d

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Hjemmelaget pizza her i gården. Vi har litt kjøttdeig og ost som må brukes og noen tomater, løkog paprika som vi heller ikke vil kaste bort. Så da tenkte vi å rett og slett smelle sammen en pizza.

Skrevet

Hjemmelaget pizza og deretter sjokolade og popcorn!

Skrevet

I dag ble det taco fordi vi hadde alt vi trengte. I morgen lasagne av samme grunn ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Taco idag og. Minsten og jeg hadde det igår, og det er litt for mye igjen til å kaste det

Skrevet

For oss blir det entrecôte med salat og bakt potet ;)

Ellers har jeg hjemmelagede cookies fra i går som fortsatt smaker fantastisk.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vet ikke, vurderte taco, men det fikk ungene til middag i går når de overnattet hos tante og onkelen sin, så får lete videre, vurderer vårruller eller Baligryte.

Skrevet

Hjemmelaget pizza her også, sunt og godt :)

Skrevet

Veslefrøkna vil ha hjemmelaget pizza, veslegutten vil ha taco, pappaen vil ha indisk tikka masala med nanbrød og raita til. Jeg hadde egentlig litt lyst på fondue i kveld, sikkert ikke spist det på to år. Dette hadde vi ofte da jeg var liten jente;-) Hva vi ender opp med vet jeg ikke.....

Anonymous poster hash: 48d74...cc1

Skrevet

Biff fajitas til de voksne & hamburger til lillegutten :D kos med lørdagskveld & finale i skal vi danse :)

Anonymous poster hash: 71b6a...bb1

Skrevet

Blir pita her :)

Skrevet

Lørdagskveld betyr biffmiddag her i huset. 

Anonymous poster hash: f1d88...7cd
Skrevet

Jeg er inne i "tøm fryseren og hold matbudsjettet nede i november så vi kan unne oss litt ekstra uten å sprenge budsjettet i desember" fasen min så jeg fant noen biffer og en pakke karbonadedeig i fryseren, det blir middag i dag.

Far i huset og de to eldste sønnene får hver sin biff. Karbonadedeigen delte jeg i tre og trillet en kule av hver del, kjevler ut kulene inne i en brødpose og får dermed 3 løvsteker som jeg krydrer og steker til meg og de to yngste barna. Har skrelt poteter og delt i staver, lar de ligge i vann en stund for å bli kvitt noe av stivelsen før jeg vender de i olje og sprer de utover matpapir i langpannen og steker i ovnen på varmluft til de er møre og litt gyldne på utsiden. Steker litt grønnsaker i pannen (sopp, løk og paprika) og lager en saus. Vips har vi rimelig middag til 6 personer. Brukte bare penger på grønnsaker og poteter da jeg var på butikken :)

Anonymous poster hash: 87242...602
Gjest Østfold-80
Skrevet

Hjemmelaget pizza,deigen står til heving!:) mmm,gleder meg. Også er potetgull og dipp kjøpt inn. Og heller ingen lørdag uten sjokolade.

Skrevet

Bosnisk pita med fetaost og spinat.. mmm :)

Anonymous poster hash: 11587...0c4
Skrevet

Brødsmuler? :-P Har ikke mat i hus og mannen er på jobb..

Skrevet

Fridays-hjemmelaget;) potetoskins, løkringer, mozarellasticks, quesedilla. bakte nachochips, div grønnsaker og dip!

Anonymous poster hash: a208e...ccd

Skrevet

Pinnekjøtt, rester etter jentemiddag i går kveld her hos meg. NAM

Anonymous poster hash: c90fe...8b4

Skrevet

Vårruller

Det blir det her og;) med salat og sweet chili

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...