Gå til innhold

Ang salg av ny barnevogn, noen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ny vogn til 2190,- skulle bare ha en ekstravogn. Fikk ikke bruk for den likevel, og har derfor ikke brukt den.

Kan den selges for fullpris? Eller hva hadde du solgt den for?

Plast på hjula osv enda.

 

Anonymous poster hash: 17923...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan selge den for det du vil.

Om noen betaler fullpris er det jo supert, men om man kan fortsatt kjøpe den i butikk til 2190,- er det jo smartest å kjøpe der mtp retur og bytterett.

Skrevet

Tviler på at noen vil betale full pris når de kan kjøpe den i butikk. Hadde prøvd meg 1800 kr, men mulig det er for mye også. Kommer an på om det er en populær vogn eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...