Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Det er nå en uke siden fødsel med førstemann. Men jeg blør fortsatt mye..Bruker de store goodnight bindene men blør fortsatt gjennom (er bare så vidt jeg blør igjennom) Skal man blø så mye? Anonymous poster hash: 2e5ed...414
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Ja, det er normalt å blø mye. Så lenge det ikke lukter vondt er det ikke noe som tyder på at det er noe galt. Hvis du blør gjennom, så må du vel bare bytte oftere? Anonymous poster hash: 46bf5...a54
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Det er helt normalt, det er det de kaller for "renselsen". Jeg blødde i 6 uker etter fødsel, gradvis mindre etterhvert. Anonymous poster hash: 27b26...e28
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Ja, det er normalt å blø mye. Så lenge det ikke lukter vondt er det ikke noe som tyder på at det er noe galt. Hvis du blør gjennom, så må du vel bare bytte oftere? Anonymous poster hash: 46bf5...a54 Jeg bytter ofte. Men om morgnen når jeg våkner er bindet fullt, det jeg mente Men det lukter vondt da:/ Anonymous poster hash: 2e5ed...414
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Hvis det bare er etter en hel natta det blir fullt, så blør du jo ikke så mye. Og vondt luktet det hos meg også, men mente ordentlig vondt, det kan tyde på betennelse. Anonymous poster hash: 46bf5...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå