Gå til innhold

Har ikke lyst til å pynte til jul i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det frister så lite å pynte til jul i år. Har ikke lyst til det i det hele tatt.

Grunnen er, at min mor er syk, alvorlig syk. Og hun kommer ikke til å overleve sykdommen. Jeg er heldig om hun lever om 1 år..

Det er ikke lett for tiden, og jeg gruer meg til å pynte til jul, siden det blir siste julen sammen med henne.

For en forferdelig tanke. Uff.. Er så trist og lei meg!

Julen er jo en hyggelig høytid, der man er sammen med famile og bare koser seg. Vi kommer jo selvsagt til å gjøre det i år også, men det kommer til å blir veldig spesielt...

Noen tips eller råd til meg? Hvordan taklet du din mors evt. sykdom og død?

Vil ikke angre på noenting den siste julen sammen med henne.

Anonymous poster hash: c1029...9aa
Videoannonse
Annonse
Gjest ________
Skrevet

Gjør denne julen til den beste, enda det er vondt, men neste jul og årene etter vil du alltid ha minnet om denne julen med deg <3

Skrevet

Så trist å høre, gikk gjennom det samme for noen år siden med pappa. Han fikk kreft og det tok 5 mnd fra diagnosen til han døde. Jeg synes du skal pynte til jul og gjøre ting som normalt! Det tror jeg moren din også vil sette pris på. Og selv om det er beintøft og kjempe trist ,må man gjøre de beste ut av alle disse dagene. Om du klarer å legge bort tanken på det som skjer av og til, og leve i nuet vil du spare veldig mye mentalenergi, og det har du godt av i en slik situasjon. Pynt til jul, kjenn på alle følelser du har, men det er også lov å kjenne på glede! Det er plass til sorg og glede samtidig!

Anonymous poster hash: a95af...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...