Gå til innhold

Hvordan er Nøstebarn i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kjøpe sparkebuksen til vinteren nå. Bør jeg kjøpe en eller to størrelser over den hun bruker nå? (62str, er 64lang)

Anonymous poster hash: f490d...640

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt lite i størrelse. Dessuten "krymper" de fort dersom du vasker i bittelitt for varmt vann... Kjøpte to størrelse over i sparkebukse uten ben til vår datter, den passer akkurat!

Skrevet

Jeg syntes at de var helt enorme i størrelse, men det varierer jo :P Kjøp 1 størrelse opp, så har du klærne i evigheter.

Skrevet

Jeg har et par av de tykke ulldressene dems, samt lue og votter og synes størrelsene virker helt normale. Men nå kan jo disse dressene brettes opp litt dersom de skulle være litt store da. Med sparkebukse vet jeg ikke..

Skrevet

De klærne som har vært store i str er ribbestrikk og genserne. Ullfleece er også stor i str. Bodyer og strbukser som normalt

Skrevet

Jeg synes det er litt lite i størrelse. Dessuten "krymper" de fort dersom du vasker i bittelitt for varmt vann... Kjøpte to størrelse over i sparkebukse uten ben til vår datter, den passer akkurat!

Enig i dette. Synes også de er små i størrelsen og "krymper" litt i vask (også i håndvask). Jeg har en liten baby (var 49 cm. og 2600 ved fødsel) og må alltid opp 2 størrelser hos Nøstebarn, bortsett fra i ullfleecedressen. Den var romslig og god.

Anonymous poster hash: 008ae...c06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...