Gå til innhold

Hvorfor hater dere fotballfrue?

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt
Skrevet

Uansett hva hun skriver på bloggen sin, så er det en av dere som finner noe å klage på, slenge drit om, analysere negativt i stykker, og koooose dere med dritslenging. Hvorfor? Er hun for pen? For rik? Har for fint hjem? Følger hun ikke A4-malen for hvordan kjernefamilien skal fremstå? Eller hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor følte du det nødvendig å lage atter en tråd om henne?

Anonymous poster hash: 26651...724
Gjest Pusikatt
Skrevet

Fordi ALLE er så hatefulle mot henne, og jeg lurer på hvorfor? Men hvis det er det eneste svaret du klarer å gi, vil jeg tro det rett og slett bunner i misunnelse. Eller?

Skrevet

Fordi ALLE er så hatefulle mot henne, og jeg lurer på hvorfor? Men hvis det er det eneste svaret du klarer å gi, vil jeg tro det rett og slett bunner i misunnelse. Eller?

Nesten ingen er hatefulle. Man er ikke hatefull om man stiller et kritisk spørsmål.

Himmel...

Skrevet

Jeg er enig med deg HI, og jeg tror du har rett. 

Mange misunner henne nok endel. Selv om jeg tviler på at man vil være som henne, så tror jeg at mange ønsker seg mye av det hun har, som penger og utseende.

(lurer på hvor lang tid det tar før noen forteller de absolutt ikke er misunnelige her...)

Anonymous poster hash: 71eed...e9f
Skrevet

"Kritisk spørsmål" 01.46? Hvor finner du spørsmålet "kritisk"? Et spørsmål er ikke automatisk kritisk selv om det er ett spørsmål! Himmel....

Anonymous poster hash: b3291...507

Skrevet

"Kritisk spørsmål" 01.46? Hvor finner du spørsmålet "kritisk"? Et spørsmål er ikke automatisk kritisk selv om det er ett spørsmål! Himmel....

Anonymous poster hash: b3291...507

Hjelp. Får håpe det er vinen som gjør deg såpass redusert..

Skrevet

Jeg hater henne ikke, er ikke med på å skrive stygt, og er veldig glad jeg ikke lever livet hennes. Jeg skjønner at alle har forskjellige mål i livet, men enkelte ganger må jeg le litt for meg selv når jeg ser innleggene hennes som blir kommentert her inne. Er dette forumet som har fått meg til å lese bloggen :)

Hun virker ikke til å ha et realt syn på verden bestandig, men da jeg så henne på fire stjernes middag for en tid tilbake fikk jeg et ganske godt inntrykk av henne :) 
Men tror nok hun lander fort når babyen kommer, og hun ser at alt ikke bare er rosenrødt. Selv hadde jeg også mange forhåpninger og trodde jeg kunne mer om babyer enn det jeg faktisk trodde. Skjønte fort at livet med baby ikke var slik jeg forestilte meg under graviditeten. 

Helt enig med deg, HI! Hun er like mye verdt som alle oss andre, bare at hun har vært litt heldigere med å finne en mann som har litt mere penger. Selv om de har penger betyr det ikke at de har et bedre liv. Kunne aldri klart å leve som henne, virker egentlig som Lars-Kristian venter litt mye av henne og har bestemte meninger i forholdt il hva jeg kunne kalrt :)

Anonymous poster hash: ddb3d...5e9
Skrevet

Hate er ett meget stekt ord og vil nok ikke bruke det opp på henne.

Hater en person og det med god grunn.

Jeg berundrer henne for det hun har fått til, men jo jeg kan nok til tider være kritisk til hennes prioriteringer og uten at det bikker på noen som helst måte over i hat kategorien.

Ville jeg levd hennes liv, nei aldri det er ikke noe for meg men hun har klart å gjøre seg selv inn til en suksess og det berundrer jeg akkurat som jeg berundrer andre som har klatret oppover stigen.

Berundrer selvfølgelig og de som klarer å være uselviske nok til å ofre seg totalt til å hjelpe andre mennesker men det er vel litt på sidelinjen her.

Skrevet

Men de har ikke mye penger. Lars Kristian tjener rundt 350 000 som fotballspiller og fruen ligger på rundt 500 000. De bor billig og blir sponset mye. Så det ser nok kanskje ut som de har mye.

Hater ingen av de men jeg syns litt synd på di.

Skrevet

Oppførselen til enkelte når det gjelder denne dama er vel noe av det som har forundret meg mest i min tid her på forumet.

Hvordan og hvorfor voksne mennesker har behov for å daglig følge en blogg kun for å finne ting å irritere seg over og klage på klarer jeg ikke å skjønne.

Hva er det med henne som gjør at såpass mange føler seg truet og provosert? Det er faktisk et spørsmål jeg gjerne skulle sett litt mer på. Det fascinerer meg å se hvordan ellers oppegående damer legger fra seg all folkeskikk og anstendighet bak unnskyldningen om at hun er en offentlig person og må finne seg i å lese alt fra at hun bryr seg mer om barnerommet enn babyen til at hun sulter babyen i magen :o

Det forundrer også at så mange faktisk tror at hun gir et reelt bilde av sin hverdag. Det er en BLOGG som skal ha fokus på helse og skjønnhet, ikke en dokumentar om hvordan livet deres virkelig er.

Skrevet

Er det noe som hater henne? Jeg liker ikke at hun er er forbilde for unge jenter da jeg mener livsstilen hennes er ganske ekstrem og de er så innmari bastante begge to. Endel påståelser rundt kostholdet som kun er deres oppfatning men ikke nødvendigvis riktig som de påstår, mannen er jo faktisk værst!! Men nok om det. Jeg synes ikke hun er spesielt vakker( forklarer ikke hvorfor da det blir å slenge dritt) og vi tjener nok bedre mannen min og jeg enn de gjør, så det er ikke så mye jeg personlig er misunnelig på nei. Det er fullt mulig å ikke like noe/være kritisk uten å være misunnelig eller å hate!!! Men jeg er EØS enig at det er alt for mye drittslenging, synes ikke det er riktig!!

Anonymous poster hash: eb838...48c

Skrevet

Jeg hater henne ikke men liker henne heller ikke. Syntes hun er overfladisk og materialistisk. Så det virkelig holder, og!

Eneste grunnen til at jeg gikk inn på bloggen hennes var alle trådene om henne her inne. For meg er hun mer komisk. Må smile av bildene hun legger ut av seg selv i rosa pysjer, silkemyke sokker og en kopp i hånda. Lurer alltid på om det er noe i koppen :-) Det er så regisert alt sammen.

Tenk dere hun i gangen på barsel! Da hun står ved siden av Gunn fra Skien, som har på utvaska joggebukse fra sparkjøp, crocs, bustete hår og melkelekkasje så det holder! Det kommer Barbie med nye pelstøfler, perfekt sminket, rosa pysj og korketrekkerkrøller :-) jeg ser det for meg :-)

Og vet hvem av de som er 'normal'. Hun er så over-the-top at det blir komisk.

At alle liksom er misunnelige fordi de ikke er fan av henne er bare tull. Tror ikke så mange over 25 er misunnelige på noe så virkelighetsfjernt som henne. Jeg hadde følt meg malplassert hvor enn jeg gikk om jeg hadde vært slik.

Anonymous poster hash: 9d86e...4a0

Skrevet

Det kan da ikke være bare meg som synes fotballfrue er dørgende kjedelig og uinteressant? Er innom bloggen hennes når det skrives om det her inne noen ganger, og blir like oppgitt hver gang - booooring!

Anonymous poster hash: 094f3...e47
Skrevet

Hehe...  Er misunnelig på den kroppen hennes , men virkelig INGENTING annet.

Tror faktisk hun har psykiske problemer så det holder.Det hadde jeg for mange år siden når jeg hadde en slik kropp og gjorde ALT i min makt for å se slik perfekt ut.

Tror også mannen hennes er en skikkelig dri...... !

Tror absolutt ikke hun har det bra.

Så jeg syntes mest synd på henne.

Men ingen fortjener akkurat å lese sååå mye stygt om seg selv da, men de tingene hun sier og legger ut er jo helt bak mål som regel , da må man jo le litt...., må jo være lov det , hun må jo stå for det hun sier !

Det er ikke nabodama , det er en person som VIL vi skal lese bloggen hennes så hun kan tjene penger.

Hun må bare lære seg å ikke ta seg nær av våre meninger.

Anonymous poster hash: 65340...dca
Skrevet

Jeg er enig med deg HI, og jeg tror du har rett.

Mange misunner henne nok endel. Selv om jeg tviler på at man vil være som henne, så tror jeg at mange ønsker seg mye av det hun har, som penger og utseende.

(lurer på hvor lang tid det tar før noen forteller de absolutt ikke er misunnelige her...)

Anonymous poster hash: 71eed...e9f

Jeg hadde glatt vært som henne! Slank, pen, kreativ, stinn av gryn... jeg er ikke misunnelig, det finnes jo sånn sett mange damer å misunne. Men, jeg skriver ikke stygge ting om henne da ;-)

Anonymous poster hash: 6b440...4ba

Skrevet

Hvor har dere det fra at hun er så stinn an gryn? Hun er ikke det, hun er bare sponsa, og mannen hennes tjener under 400 000,-

Skrevet

Jeg ante ikke hvem hun var før nettavisene begynte å skrive om henne og snakket tok helt av her inne. Jeg leser ikke bloggen og kan ikke uttale meg om detaljer rundt livet hennes. Men det vg, dagbladet og dib forteller meg, er at hun er en jente med et enormt behov for å sitte på toppen av et perfekt bygget korthus. Og vær ærlig, hvem blir ikke en anelse interessert i å se om hun klarer å holde det stabilt, eller om det raser? Jeg har ikke noe i mot henne og ville ikke gjenkjent henne på gata om hun så gikk med navneskilt, men den medfødte nysgjerrigheten min sier at jeg (grunnet myyye info om henne over alt) registrerer at hun er der, og har et snev av interresse for å se hvordan det går. Og det blir jeg jo oppdatert på bare via overskrifter. :)

Skrevet

Hun virker ikke til å ha et realt syn på verden :)Anonymous poster hash: ddb3d...5e9

Akkurat den påstanden der mange bruker når de argumenterer for hvorfor de kritiserer, skjønner det ikke.

Er det ikke litt naivt å tro dette bare fordi bloggen utad er "perfekt"?

Hun gjør jo ikke noe spesielt annet enn å være opptatt av kropp/kost, utseende, hus og hjem osv.

Forskjellen på henne og "oss" er vel bare at hun har penger til å bruke på unødvendige ting.

Og så?

Anonymous poster hash: fcb3a...8ea

Skrevet

Synes det er komisk at alle tror hun er helt virkelighetsfjern bare fordi bloggen viser en fasade og hun er opptatt av materialistiske ting.

Helt drøyt faktisk.. Hun finner vel ut av ting hun og

Anonymous poster hash: fcb3a...8ea

Skrevet

Jeg hater henne ikke men liker henne heller ikke. Syntes hun er overfladisk og materialistisk. Så det virkelig holder, og!

Eneste grunnen til at jeg gikk inn på bloggen hennes var alle trådene om henne her inne. For meg er hun mer komisk. Må smile av bildene hun legger ut av seg selv i rosa pysjer, silkemyke sokker og en kopp i hånda. Lurer alltid på om det er noe i koppen :-) Det er så regisert alt sammen.

Tenk dere hun i gangen på barsel! Da hun står ved siden av Gunn fra Skien, som har på utvaska joggebukse fra sparkjøp, crocs, bustete hår og melkelekkasje så det holder! Det kommer Barbie med nye pelstøfler, perfekt sminket, rosa pysj og korketrekkerkrøller :-) jeg ser det for meg :-)

At alle liksom er misunnelige fordi de ikke er fan av henne er bare tull. Tror ikke så mange over 25 er misunnelige på noe så virkelighetsfjernt som henne. Jeg hadde følt meg malplassert hvor enn jeg gikk om jeg hadde vært slik.

Dette beskriver godt hva jeg synes. Ingen hating her i gården altså, det blir mest hoderistende fliring fra min side.

Anonymous poster hash: 61f48...51f

Skrevet

Dette beskriver godt hva jeg synes. Ingen hating her i gården altså, det blir mest hoderistende fliring fra min side.

Anonymous poster hash: 61f48...51f

Signerer! I tillegg så skjønner jeg ikke dette med at så mange påpeker at " dere hadde sikkert gjort det samme hvis dere hadde råd" eller " dere er bare misunnelige fordi hun er rik" osv. Hun er jo virkelig ikke det??

Helt gjennomsnittlig inntekt, hus osv. Litt over tre mill for et hus på landet, er det voldsomt flott? Ikke er det stort heller.

Anonymous poster hash: d0d12...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...