Gå til innhold

virker ikke som om han er interessert lenger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på en datingside på nett. Chattet lenge og han virket skikkelig koselig og snill. En typisk type jeg kunne falle for.. ble faktisk litt betatt.. har Skypet noen ganger og det har Vært hyggelig.. men i det siste er det nesten bare jeg som har tatt initiativ til kontakt..

Han har Vært mye opptatt, jobbet, hatt besøk, vært hos familie, osv.. Så da har jeg hørt lite eller ingenting fra han.. og tar jeg kontakt svarer han kort, eller at han er opptatt...

Vi har avtalt å møtes etter jul.. men lurer nesten på om han angrer seg... spurte han i dag om han fortsatt ville treffes, og det sa han at han ville.. men hvorfor er han blitt så mye mindre oppmerksom da?

Overtolker jeg? Eller burde jeg ta et hint?

Blir så usikker... nesten 12 år siden sist jeg holdt på med en mann, så føler jeg er helt grønn på området igjen.;.

Anonymous poster hash: 7573a...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble jeg like i tvil som deg HI....hmmm.

Har noen alternativer jeg kan komme på:

- Han er faktisk bare veldig opptatt om dagen nå, men gleder seg til å møte deg.

- Han er litt lei av selve det å chatte, men har lyst til å møte deg.

- Han er litt feig og har egentlig tenkt å la romansen gå over uten å måtte si det eksplisitt.

Har dere mulighet til å fremskynde å møtes HI? Det er mulig det blir litt vel lenge til å vente til over jul om dere skal beholde spenningen i romansen...

Anonymous poster hash: 6efae...ccc
Skrevet

Begynner faktisk å lure på om det er det siste alternativet..

Fortalte han at jeg skal ut i dag med noen venninner og da sa han "det blir nok bra for deg å gå ut med jentene, titte på mannfolk og slarve"

Hvorfor vil han at jeg skal se på andre mannfolk liksom? Eller legger jeg nok en gang for mye i det?

Har uansett bestemt meg for å ikke ta kontakt før han nå.. føler egentlig jeg må ta et hint...

Hi

Anonymous poster hash: 7573a...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...