Vicky Pollard Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 For jeg for fjerde gang har sett Phantom of the opera... Har hele tiden lurt på hvem kjekkas- fantomet var, var liksom noe litt kjent.. Så omsider gidder jeg sjekke rollelista, og det var Gerard Butler, gitt... Halloooo, sett den FIRE ganger og skjønte det fremdeles ikke??? Meeen, spm er det han som synger? Gååd, elsker den filmen altsåh
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 I don´t give a flying fart, men grin og kos deg. Det er bra å drukne i The Phantom of the Operah.
Vicky Pollard Skrevet 22. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2013 I don´t give a flying fart, men grin og kos deg. Det er bra å drukne i The Phantom of the Operah. Må medgi at jeg så bunnen på vinflaska på slutten der, kan være en medvirkende faktor
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 I don´t give a flying fart, men grin og kos deg. Det er bra å drukne i The Phantom of the Operah. Må medgi at jeg så bunnen på vinflaska på slutten der, kan være en medvirkende faktor Ja, hjalp nok litt på det ja. Åh, lenge siden hatt sånn grine-moment. Fine ting!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Ja det er han som synger Anonymous poster hash: 01065...8d3
Vicky Pollard Skrevet 22. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2013 Ja det er han som synger Anonymous poster hash: 01065...8d3 WOW må jeg si, ja kan ikke si mer Hans beste rolle, og den er gammel Var før Hollywood det var kvalitet. Stjerne i margen
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Tror du jeg bryr meg? Anonymous poster hash: 2a503...f2c
Vicky Pollard Skrevet 23. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2013 Tror du jeg bryr meg? Anonymous poster hash: 2a503...f2c Nok til å kommentere at du ikke gjør det i allefall??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå