Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Har en gutt på 5uker som kun får nan. Han bæsjer vær dag men har igår og idag hatt ordentllig vondt.og grini.når han bæsjer. Avføringen har da vært hard. Kjøpte malteekstrakt istad å ble litt stressa her nå. For hvor mye kan jeg gi? Hvor ofte?? Han får 150ml på et måltid, har da tatt å dyppet en halv teskje ned i malten å deretter rørt ut i flasken. Melken blir ikke brun ellernoe. Men bør jeg gi mindre? Eller.. Ser ut som det har hulpet ... Takk Anonymous poster hash: 815cc...9f2
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Høres bra ut en halv teskje til å begynne med er fint. Er ikke sikker du trenger å gi ofte, prøv med den du gir nå og se om det hjelper
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Det er individuelt, så du må prøve deg fram. Jeg brukte ca en halv teskje to ganger i døgnet. Anonymous poster hash: 40dd9...796
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Hvis det er for mye vil han få løs avføring. Det er ganske varierende hvor mye barn trenger. Du må prøve deg fram til avføringen blir passe og at barnet har minst mulig vondt i magen. En halv teskje er nok ikke uvanlig. Noen trenger mer og andre trenger mindre. Anonymous poster hash: 0eb63...4c6
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg måtte bruke nesten en full tskje i hver flaske
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Tror du bare må prøve deg frem. På mini brukte jeg ca 1/2 t-skje 2 ganger i døgnet. Etter litt prøving. Anonymous poster hash: 5165d...c0d
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Men et annet tips er å prøve hipp isteden. Vi var hos legen fordi mini har melkeallergi, og han sa at barna hos han (jobber og på helsestasjon) ofte får magetrøbbel av nan...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Men et annet tips er å prøve hipp isteden. Vi var hos legen fordi mini har melkeallergi, og han sa at barna hos han (jobber og på helsestasjon) ofte får magetrøbbel av nan... Akkurat det tror jeg er veldig individuelt Anonymous poster hash: b7ffd...096
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Men et annet tips er å prøve hipp isteden. Vi var hos legen fordi mini har melkeallergi, og han sa at barna hos han (jobber og på helsestasjon) ofte får magetrøbbel av nan...Akkurat det tror jeg er veldig individuelt Anonymous poster hash: b7ffd...096 Ja, selvsagt. Men han sa det var påfallende mange som slet med magen av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå