Elsker livet Skrevet 22. november 2013 #26 Skrevet 22. november 2013 Foreldrene mine bor mange timer fra oss, så jeg hadde ikke kommet på å spørre de. De jobber dessuten hver dag. Men hadde det vært mer krise hadde nok en av dem tatt seg noen fridager og hjelpt til. Men det hadde uansett blitt hjemme hos oss. Svigerforeldrene(svigermor) mine hadde tilbydd seg uten at vi trengte å spørre.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 22. november 2013 #27 Skrevet 22. november 2013 Besteforeldre, oldeforeldre, tante og onkler hadde sagt ja, om de ikke skulle jobbe da
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #28 Skrevet 22. november 2013 Vi har det problemet at besteforeldrene nesten krangler om å få passe barna.Må spørre dem hversin tur, og dem sier alltid ja sålenge det passer Anonymous poster hash: e099b...530
beibilykke Skrevet 22. november 2013 #29 Skrevet 22. november 2013 de hadde absolutt sagt ja på begge sider så sant de ikke var bundet til noe på jobb etc da! de stiller alltid opp når vi spør. i skrivende stund er snuppa på 4 på overnatting hos farmor fordi jeg og mannen begge leser til eksamen. og på mandag skal farmor hente i bhg og ha henne til tirsdag føler vi er heldig
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #30 Skrevet 22. november 2013 Min far hadde sagt ja med en gang, ettersom han er pensjonist De andre 3 hadde nok vært opptatt med jobb på en formiddag midt i uka. Anonymous poster hash: 29bae...851
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #31 Skrevet 22. november 2013 Her stiller alle opp, og gjerne med overnatting om nødvendig ordner de seg fri også! Anonymous poster hash: 375fc...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå