Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Her har julegardinene og litt pynt kommet frem. Elsker å pynte til jul og klarer ikke å vente lenger. He he. Noen andre ?
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Nei. Men har sett andre har satt opp adventstaker alt:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Hæ?? Ro ned reka du nå! Haha jeg otnter ikke før 1.advent.. Da er det kun adventstaker og stjerner.. Gardinene kommer opp 1-2 uker før jul. Selve julepyntinga med nisser og stæsj + treet gjør jeg ikke før lillejulaften.. Vel i værste fall den 22. Om jeg har god tid )
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Ikke enda. Men har planer om å begynne tidlig i år. Bare ikke så tidlig Anonymous poster hash: 50741...2a2
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Venter til jul, jeg. Jeg vil ha jul i jula og ikke lenge før jul. Konservative meg. ;-) Koser meg med jul i jula, helt til jula er ferdig - 20. dag jul.
Bumblebeee Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 (endret) Nei, tør ikke det før kalenderen viser desember. Men har lagt klar pakkekalenderne, julesengetøyet til ungene er vasket og klart, julegavene ferdig kjøpt og pakket inn, og i går kom julekortene I desember blir det kos og pepperkakebaking. Jeg river ned julepynten 2.januar, da er moroa over, så liker å ha noen uker før jul med julekos. Pynten er mest stjerner og lys, ikke så mye nisser her. Pynter heller ikke i lilla til advent. Endret 22. november 2013 av Bumblebeee
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Nei fysj. Jeg elsker jula, og den er hellig for meg, men JUL er JUL, ikke nå. Er streng med meg selv, og drikker ikke julebrus, spiser pepperkaker eller noe annet julerelatert før 1 desember. Synes mye av kosen og det fine med jul blir borte når man begynner såpass tidlig.. syns det er kjipt å gå rundt nå å se at folk har tent julestjerner og adventsstaker.. Mye finere når det kommer opp når det skal! Anonymous poster hash: 77727...273
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Ikke jul i huset her før 1 desember. Ikke julesnop eller julebrus heller:) Anonymous poster hash: 92a10...db0
smurfis Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 1.Desember er dagen. Men begynner å vaske og stryke nå i helgen tenker jeg:-)
Prinsesse07 Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Jeg har begynt så vidt, har laget smultringer og fått opp julegardiner. Har begynt tidlig i år siden jeg er 33 uker på vei og orker mindre og mindre.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #12 Skrevet 22. november 2013 1.Desember er dagen. Men begynner å vaske og stryke nå i helgen tenker jeg:-) Herregud, vaske og stryke hva?? Får litt panikk nå, kjenner jeg! Må lage en tråd umiddelbart! Anonymous poster hash: c2f0c...aa9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Venter til jul, jeg. Jeg vil ha jul i jula og ikke lenge før jul. Konservative meg. ;-) Koser meg med jul i jula, helt til jula er ferdig - 20. dag jul. Jeg orker IKKE julepynt etter nyttår når juleferien er over, nytt år og tilbake på jobb. Jeg vil ha julepynt rundt meg når vi faktisk er i julemodus med baking, julegaver etc. Det der med 20 dag jul er helt teit. Jula er jo over!!! Anonymous poster hash: c573b...ee6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. november 2013 #14 Skrevet 22. november 2013 Ikke enda, men neste lørdag pynter vi til advent (lilla, sølv og hvitt). Søndagen skal vi nemlig ha hele svigerfamilien, 16 i tallet, her på pinnekjøttmiddag. Så da må stemningen være tilstede. Selve julepynten, de røde sakene og nissene, det kommer sånn rundt 15. desember. Og hives ut igjen senest 1. januar- da er jula over for meg.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #15 Skrevet 22. november 2013 Skal begynne første helga i desember. Må først prøve å bli ferdig med innflytting i nytt hus:) Anonymous poster hash: eb122...238
smurfis Skrevet 22. november 2013 #16 Skrevet 22. november 2013 1.Desember er dagen. Men begynner å vaske og stryke nå i helgen tenker jeg:-) Herregud, vaske og stryke hva?? Får litt panikk nå, kjenner jeg! Må lage en tråd umiddelbart! Anonymous poster hash: c2f0c...aa9 Eh, en duk og et sett med kjøkkengardiner. Ikke store greiene altså:-) Må kanskje tørke støv av litt pynt også. No need to panic!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. november 2013 #17 Skrevet 22. november 2013 Venter til jul, jeg. Jeg vil ha jul i jula og ikke lenge før jul. Konservative meg. ;-) Koser meg med jul i jula, helt til jula er ferdig - 20. dag jul. Jeg orker IKKE julepynt etter nyttår når juleferien er over, nytt år og tilbake på jobb. Jeg vil ha julepynt rundt meg når vi faktisk er i julemodus med baking, julegaver etc. Det der med 20 dag jul er helt teit. Jula er jo over!!! Anonymous poster hash: c573b...ee6 Ok, teit for deg, for meg er det teit med jul lenge før jul. Som sagt, jeg er konservativ og glad i gamle tradisjoner, og iflg. gamle tradisjoner, så begynner jula den 24. desember kl 17 og varer til 20. dag jul. Jeg liker juledagene etter nyttår, og det korter ned den mørke tida fra jul til februar/mars når sola virkelig begynner å virke igjen. Før jul har jeg enorme mengder arbeid, og hadde uansett ikke hatt sjanse til å få til jul før jul.
Gjest Julia1984 Skrevet 22. november 2013 #18 Skrevet 22. november 2013 Venter til jul, jeg. Jeg vil ha jul i jula og ikke lenge før jul. Konservative meg. ;-) Koser meg med jul i jula, helt til jula er ferdig - 20. dag jul. Jeg orker IKKE julepynt etter nyttår når juleferien er over, nytt år og tilbake på jobb. Jeg vil ha julepynt rundt meg når vi faktisk er i julemodus med baking, julegaver etc. Det der med 20 dag jul er helt teit. Jula er jo over!!! Anonymous poster hash: c573b...ee6 Ok, teit for deg, for meg er det teit med jul lenge før jul. Som sagt, jeg er konservativ og glad i gamle tradisjoner, og iflg. gamle tradisjoner, så begynner jula den 24. desember kl 17 og varer til 20. dag jul. Jeg liker juledagene etter nyttår, og det korter ned den mørke tida fra jul til februar/mars når sola virkelig begynner å virke igjen. Før jul har jeg enorme mengder arbeid, og hadde uansett ikke hatt sjanse til å få til jul før jul. Synes det er koselig med litt julepynt i huset når vi baker pepperkaker, pakker inn pakker etc. 1 januar kastes alt ut.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Selvsagt er man lei av jul 1. Januar hvis man pynter i november!! Syns det er latterlig og utrolig barnslig å "ikke klare" å vente til jul med å pynte. Anonymous poster hash: af479...7e7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Noe av gleden med jul er jo VENTEtiden, å det å klare å vente Synes jeg ihvertfall Anonymous poster hash: 77727...273
Musemorbr / Skrevet 23. november 2013 #21 Skrevet 23. november 2013 Vi har bursdagsbarn rett over nyttår, og da skal jula være ryddet ut. Dermed begynner jula her 1.desember. Siden vi er bortlovd til noe den dagen, stryker jeg nok gardinene dagen før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå