Gå til innhold

Hva kjøper dere til deres 4-5 åringer i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig usikker her. Han har alt han trenger,og det han ønsker seg er leker. Men er lei av alt småplukket av leker han allerede har som han har ønska seg tidligere og som bare blir liggende. Det han interesserer seg for er tegning og lego. Tegnesaker har han mye av og lego har han nok av,føler jeg. Selv om det stadig er nye ting innen lego han ønsker seg.

Anonymous poster hash: 3a076...1b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får 5-åringen skøyter, får nok noe småtteri i tillegg, men her er det også slik at lekene har kort underholdningsverdi og dermed blir liggende å "flyte". Gidder derfor ikke kjøpe mer av den sorten bare for å kjøpe! Nettopp fått nye ski også, og vet at han får både klær og leker fra andre.

Skrevet

Tenkte på skøyter,men de vokser så fort i beina så kom frem til at det nok er lettere å leie. Ski har han. Ikke lett dette,men takk for tips :)

Hi

Anonymous poster hash: 3a076...1b0

Skrevet

Lego får min 5 åring aldri nok av. Leker masse med det hver dag. Han får 3 esker med lego city/chima og mer basis lego. Han får turtles sengetøy, 2 brettspill, 2 bøker, klær, tegnesaker og ny rattkjelke

Anonymous poster hash: 1a0dd...f4a

Skrevet

Min får lego. Joda, an har mye og har arvet masse fra storebror. MEN det er det han ønsker seg mest av alt, og da blir det Lego Chima til jul.

Anonymous poster hash: ec1cd...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...