Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Noen som har noe å anbefale? Er så lenge siden jeg var opptatt av musikk så vet ikke lenger hva jeg liker. Vet jeg liker Marit Larsen, Bruno Mars og litt sånn litt av hvert. Forslag anyone? Hva er hot for tida? Anonymous poster hash: d18cb...0fa
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Du kan også gå inn på "Top list" på venstre side, der er det mange forslag! Anonymous poster hash: faf61...c70
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Kult Takk! Anonymous poster hash: d18cb...0fa
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Sjekk ut Nosizwe. Norsk artist med skikkelig groovy låter! Ellers vil jeg anbefale MsMr. Feks låta Hurricane. Og gruppa Daughter, sjekk feks låta Youth. Anonymous poster hash: 158a8...67e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Lars Winnerbäck, Veronica Maggio ++ Anonymous poster hash: c924e...ef1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Da har vi kanskje relativt lik smak HI . Her er forslag til låter: - Veronica di Maggio: Sergels torg - Envy: Am I wrong? - Shy for shore: Then the Heartbreak - Ben Howard: Promise (må spoles litt ut i) - Mr. Little Jeans: Oh sailor og Suburbs - Jose Gonzales: Heartbeat - Jens Lekmann: Farewell song to Rocky dennis Ellers er omtrent alt av Lana del Rey, First Aid kit, Melissa Horn, White Lies, Dean & Britta, Sebastian Tellier veldig bra Anonymous poster hash: 97419...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå