Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Min sønn blir tretten om et par uker. Min familie bor langt unna og vi sees ikke ofte. De har bestillt tur til oss for å være med på denne bursdagen. Problemet er at min eks ikke vil se min familie mer (av helt tåpelige årsaker). I våres hadde han en liten periode hvor han hadde et ganske anstrengt forhold til sønnen sin og det var noen krangler i en måneds tid før det roet seg. Jeg er så lei av å legge forholdene til rette for han. Vi har et greit samarbeid sammen og feirer barnebursdagene sammen for barna. Det går helt greit. Men jeg orker ikke å legge alt til rette for at han får det som han vil hver gang det er noe. Jeg vet at mine foreldre synes det er veldig stort å få være her på bursdagen hans og de er triste for at vi bor langt unna. Eksen har aldri sagt noe om at han føler seg skvist ut fra sin egens sønns bursdag (han er forsåvidt vel møtt, men det er han som sier han ikke har lyst). For sønnen er det det samme, han er nok lei av krangler og setter pris på de bursdagene vi feirer, om det er på dagen eller ikke. Men han klarer (eksen) alltid på en eller annen måte å få meg til å føle dårlig samvittighet for det jeg gjør. Men jeg synes ikke jeg burde ha det. Inni meg. Likevel klarer jeg ikke å gi slipp på den. Hva synes dere? (hele historien er selvfølgelig mer komplisert enn det som står her, men jeg prøver å gjøre alle til lags. Jeg er bare møkk lei folk som ikke orker å se hverandre uten noen spesiell grunn. Da tar jeg heller å bestemmer jeg, sånn som jeg synes at det er greit å ha det) Anonymous poster hash: 90218...c38
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Mannen er voksen og pappa, for barnets del burde han kunne klare å ta seg sammen og klarer han ikke det så får han bli hjemme. Anonymous poster hash: fb14a...b58
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Okay....bort med den dårlige samvittigheten da HI Anonymous poster hash: 90218...c38
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Ja, bort med dårlig samvittighet! Eksen din burde være voksen nok til å heve seg over uoverensstemmelser med andre når det kommer til sønnens bursdag. Greier han ikke det kan han holde seg hjemme. Anonymous poster hash: 0c8d9...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå