Gå til innhold

Det mest brukte ordet på Dib

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ressurssvak

Anonymous poster hash: 1eac2...ab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det styggeste og mest idiotisk synes jeg er "vitterlig" av en eller annen grunn så uttrykker det svakhet og dårlig ordforråd hos den som bruker det...grøss

Det gjør det da ikke. Det kreves litt ordforråd for å ha dette ordet i vokabularet.

Anonymous poster hash: 0bec9...105

Skrevet

Hysterisk

Anonymous poster hash: 24c0c...ff7

Signerer

Anonymous poster hash: 92e3e...668

Skrevet

Ok!

Anonymous poster hash: ce750...741

Skrevet

- virkelig?

- much

- troll

-blir å ....

Sånne ord dukker plutselig opp også plutselig dukker de opp i mange innlegg en periode. .

Før var det mange som skrev -what to do? Men nå har forløp heldigvis gitt seg med det.

Skrevet

Barnefar

Anonym

Anonymous poster hash: 4afc0...f3c

Skrevet

Noen som husker "rappetert"? Ellers ble det skrevet usjarmerende mye om en smålurvete matros ...

Andre gjengangere er vel kynnere, nedpress, symfyse, MME, brystspreng, såre brystvorter, keisersnitt, rupturer og renselse :D

Skrevet

bekymringsmelding

Anonymous poster hash: 85629...97f

Skrevet

Fordi om!!! Her var det på sin plass med tre utropstegn!

Her ser jeg denne grusomme frasen stadig vekk, men har heldigvis til gode å se eller høre det noe annet sted.

Hjelpes er en god nummer to. Det har jeg heller aldri sett eller hørt noe annet sted.

Skrevet

Det styggeste og mest idiotisk synes jeg er "vitterlig" av en eller annen grunn så uttrykker det svakhet og dårlig ordforråd hos den som bruker det...grøss

Det gjør det da ikke. Det kreves litt ordforråd for å ha dette ordet i vokabularet.

Anonymous poster hash: 0bec9...105

:) -jeg- synes det. Og synes da (vitterlig) ikke at det kreves mye av et ordforråd å inneha dette ordet.

Synes det fremstår som et ord noen nettopp har lært seg.

Men dette er jo bare meg, og jeg pleier bare å snakke på mine egne vegne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...