Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Moren min har slitet i mange år med prolaps i ryggen. Hun slet mye med å gå og med å sitte. Det gjorde vondt i hjerteroten min å se henne ha det vondt. Mange netter har jeg grinet meg i søvn, for jeg ville bare at hun skulle ha det bra. Hun har ventet på operasjonen lenge, altfor lenge og idag var dagen. Jeg ventet og ventet som et nervevrak og fikk vite at alt gikk bra, og at hun ligger på oppvåkningsrom. Jeg ble så glad !!! :) Husker ikke sist gang jeg ble så glad. Jeg gikk på do for å grine, tårene bare trillet og jeg hoppet av glede. Mitt største ønske er at plagene er borte og at hun kan ha et lettere liv for det fortjener min gode mamma som jeg elsker over alt på denne jord. Gleder meg til å se henne og å gi henne en lang og god klem. Denne Fredagen blir lagret i minnen. Anonymous poster hash: 5671b...114
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 ÅÅå så fint innlegg, har selv hatt prolaps og vet hvor fælt det er. håper operasjonen var vellykket Anonymous poster hash: 91208...0dd
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Dette var et fint innlegg, jeg er glad på deg og din mammas vegne. Gledestårer er godt!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 :-) Anonymous poster hash: 9f5fa...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå