Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Skal brukes til dåp og på juleaften..
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Monsoon har helt vanvittig vakkre kjoler og alt av tilbehør!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service
Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Hvor bor du? Ålesund. Tenkte mest på nettbutikker, men jeg skal snart til Oslo:)
Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service Fant ikke den siden, jeg..
Jallow B Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 (endret) Hvor bor du? Ålesund. Tenkte mest på nettbutikker, men jeg skal snart til Oslo:) Da anbefaler jeg sterkt å gå innom Grønland Basar på barnebutikken der. De har utroooolig mange fine kjoler, som koster fra 99-299,- . Jeg har forelsket meg helt i den butikken ( Oslo, altså. ) Endret 22. november 2013 av Jallow B
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service Fant ikke den siden, jeg.. Fant du den ikke? Merkelig.. Jeg får den opp når jeg søker, men så liker jeg siden, så det er kanskje derfor. Men om du skulle finne den, ambefaler jeg den virkelig. Prisene er heller ikke så værst, selv om kjolene er nydelige Bor også i Ålesund
Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service Fant ikke den siden, jeg..Fant du den ikke? Merkelig.. Jeg får den opp når jeg søker, men så liker jeg siden, så det er kanskje derfor. Men om du skulle finne den, ambefaler jeg den virkelig. Prisene er heller ikke så værst, selv om kjolene er nydelige Bor også i Ålesund Herlighet! Jeg skrev feil......
Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service Fant ikke den siden, jeg..Fant du den ikke? Merkelig.. Jeg får den opp når jeg søker, men så liker jeg siden, så det er kanskje derfor. Men om du skulle finne den, ambefaler jeg den virkelig. Prisene er heller ikke så værst, selv om kjolene er nydelige Bor også i Ålesund Herlighet! Jeg skrev feil...... Hvor gamle er barna dine?
Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #12 Skrevet 22. november 2013 ebay.com Ebay ja! Såklart:) Tusen takk
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service Fant ikke den siden, jeg..Fant du den ikke? Merkelig.. Jeg får den opp når jeg søker, men så liker jeg siden, så det er kanskje derfor. Men om du skulle finne den, ambefaler jeg den virkelig. Prisene er heller ikke så værst, selv om kjolene er nydelige Bor også i Ålesund Herlighet! Jeg skrev feil......Hvor gamle er barna dine? 3 og under 1
Gjest meg&mini Skrevet 22. november 2013 #14 Skrevet 22. november 2013 Søk opp 'Trollmors barnemote' på facebook og gå inn på albumet 'kjoler til jul, dåp etc..' Eller noe sånn. Har handler mye der. Kjempefine ting og skikkelig service Fant ikke den siden, jeg..Fant du den ikke? Merkelig.. Jeg får den opp når jeg søker, men så liker jeg siden, så det er kanskje derfor. Men om du skulle finne den, ambefaler jeg den virkelig. Prisene er heller ikke så værst, selv om kjolene er nydelige Bor også i Ålesund Herlighet! Jeg skrev feil......Hvor gamle er barna dine?3 og under 1 Okay. Jeg fikk plutselig en følelse av at jeg kjente deg eller visste hvem du var, men da gjør jeg nok ikke det;) Ålesund er ikke så stor by!
IreneUtålmodig Skrevet 22. november 2013 #15 Skrevet 22. november 2013 Mange fine på ebay, de fra uk får man innen en uke Somregel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå