Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Hun er jo tross alt 5 år, har hatt tre kull selv. Minste barnet er 6 mnd, men hun kan jeg legge før jeg går. Valpen min varsler om det kommer noen, så kan bare få mannen til å koble opp slik at det ringer på mobilen om det skulle skje noe.. går vel greit det eller? Trenger å høre erfaringer. Har såååååå lyst på en fest til lørdag... Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5
Gjest Julia1984 Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Helt klart! Bare pass på at pusen sørger for tannpuss for ungene. Tannpuss er viktig!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Puser er egoister. Tenk om hun får et bedre tilbud og bare stikker på fest eller noe? H Anonymous poster hash: 413d6...7de
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 hva med en undulat i steden ? har hørt de er ganske smarte og flinke til å irettesette småunger.. Anonymous poster hash: eaaf7...85d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Selvfølgelig kan du det! Kooos deg med barnefri kveld 😜 Anonymous poster hash: 528c7...a56
Musemorbr / Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Ja det bør gå kjempefint det.Bare få deg sånn kamera med mobilapp, sånn som lyden er toveis. Så blir det nesten som å være hjemme. Husk å sette frem skål med mat og vann til barna også.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Ja, det må jeg huske holder det med et brød og en boks nugatti kanskje? Kan heller legge vekk skarpe kniver.. Pus er igrunn sjefen her, hun holder valpen under kontroll. Åååh, da kan jeg gå å kose meg Tusen takk for innspill asså...godt å høre deres meninger. Da gjør jeg ikke noe galt allefall Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Hi, hva er vitsen med et tulleinnlegg? Hva får du ut av det? Anonymous poster hash: 2ef52...df5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Hi, hva er vitsen med et tulleinnlegg? Hva får du ut av det? Anonymous poster hash: 2ef52...df5 Hva er vitsen med å ikke ha litt humor på en fredag formiddag? Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Bare hvis den har vært med på en realistisk brannøvelse. Valpen burde også ha vært det, men ser jo at du nevner at katta har kontroll på det, så i så måte vi ljeg tro den har full kontroll om en slik situasjon skulle oppstå også. Anonymous poster hash: ec725...6b2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Hvis katten har hatt TRE kull selv, så syns jeg heller du og mannen din burde legge ut på en 1 ukes ferie isteden. Da har jo katten full kontroll. Så kan dere virkelig KOSE dere uten barna!! Anonymous poster hash: 388fa...e0e
Berta The Housekeeper Skrevet 22. november 2013 #12 Skrevet 22. november 2013 Puser er egoister. Tenk om hun får et bedre tilbud og bare stikker på fest eller noe? H Anonymous poster hash: 413d6...7de Ja men, har du ikke hørt om at "da katten er borte danser musene på bordet"? Da burde det jo være null stress!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Hvis katten har hatt TRE kull selv, så syns jeg heller du og mannen din burde legge ut på en 1 ukes ferie isteden. Da har jo katten full kontroll. Så kan dere virkelig KOSE dere uten barna!! Anonymous poster hash: 388fa...e0e Tror du virkelig det går bra? Hadde vært topp asså... Kanskje jeg bare skal slå til å bestille en reise til spania da...på kredittkort selvfølgelig. Tror jaggu jeg gjør det. Syns vi fortjener der nå. Har selvfølgelig drilla pus i brannøvelse, hun bar jo kattungene sine rundt, så regner med hun klarer det med ungene også. Skal legge frem litt fyrstikker og tennbrikketter og et lass med ved så de kan fyre litt i peisen mens vi koser oss i spania. Ååååå som jeg gleder meg nå <3 Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #14 Skrevet 22. november 2013 Hun er jo tross alt 5 år, har hatt tre kull selv. Minste barnet er 6 mnd, men hun kan jeg legge før jeg går. Valpen min varsler om det kommer noen, så kan bare få mannen til å koble opp slik at det ringer på mobilen om det skulle skje noe.. går vel greit det eller? Trenger å høre erfaringer. Har såååååå lyst på en fest til lørdag... Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5 Enten er du ekstremt dum eller så driter du i reglene på dette forumet. Det er faktisk ikke lov å skrive tulleinnlegg her! Anonymous poster hash: 067fb...a67
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Hun er jo tross alt 5 år, har hatt tre kull selv. Minste barnet er 6 mnd, men hun kan jeg legge før jeg går. Valpen min varsler om det kommer noen, så kan bare få mannen til å koble opp slik at det ringer på mobilen om det skulle skje noe.. går vel greit det eller? Trenger å høre erfaringer. Har såååååå lyst på en fest til lørdag... Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5 Enten er du ekstremt dum eller så driter du i reglene på dette forumet. Det er faktisk ikke lov å skrive tulleinnlegg her! Anonymous poster hash: 067fb...a67 Buhuuu :`( Anonymous poster hash: c1818...69b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Hun er jo tross alt 5 år, har hatt tre kull selv. Minste barnet er 6 mnd, men hun kan jeg legge før jeg går. Valpen min varsler om det kommer noen, så kan bare få mannen til å koble opp slik at det ringer på mobilen om det skulle skje noe.. går vel greit det eller? Trenger å høre erfaringer. Har såååååå lyst på en fest til lørdag... Anonymous poster hash: 8c6f3...cb5 Enten er du ekstremt dum eller så driter du i reglene på dette forumet. Det er faktisk ikke lov å skrive tulleinnlegg her! Anonymous poster hash: 067fb...a67 Det er lov med innlegg som drap tullete at man må skjønne at det er tull. Anonymous poster hash: 44d37...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå