Gå til innhold

Merkeklær er det beste for barna mine!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser ikke sånne nek-blogger

Anonymous poster hash: adccb...26f
Skrevet

Jeg gjør, for da føler jeg meg så intelligent etterpå ;)

Anonymous poster hash: 39897...ba4

Skrevet

Hun er vel en enkel sjel.

Jobber hun? Eller mottar hun bare stønader?

Stakkars jente...

Anonymous poster hash: 17d4b...aac
Skrevet

Snakk med enhver som jobber med barn, merket på tøyet er irrelevant. Varmt, vanntett og behagelig er tingen, om det er fra sparkjøp eller dyre merkebutikker.

Men noen må jo leve i trua om at babyen/barnet vil få et bedre liv av å gå i merketøy som er latterlig dyrt iflt bruk. Og la nå jenta leve i trua, hu møter nok veggen den dagen ungene blir rebeller og nekter å ha på spjåkklærne som mamma kjøper ;)

Anonymous poster hash: 711ef...013

Skrevet

Jeg ble tilfeldigvis sittende å se på Charterfeber tidligere her i høst. Hadde da hørt om denne Rannveig, men ikke satt meg noe mer inn i hvem hun var. Tok en tur innom bloggen og basert på det jeg leste og det jeg så på tv så ble jeg sittende å undre meg over:

ER hun virkelig så dum eller bare spiller hun? Hvis hun ikke spiller så er det i såfall bare tragisk.

Anonymous poster hash: 23b25...819
Skrevet

Har hun vært med i Charterfeber??

Husker henne fra Unge mødre...var tragisk nok. Hun ble vel neppe valgt ut til serien for hennes intellektuelle vesen.....hun engasjerer og provoserer og vekker nesten morsfølelsen i meg, for har nesten lyst å ta jenta på fanget og lære henne litt om hvordan livet fungerer....

Anonymous poster hash: 17d4b...aac
Skrevet

Nå kan det jo ha seg slik at innlegget er kun for å få flere til å lese og kommentere, det er jo det hun tjener penger på. Ingen gidder å lese bloggen Hennes om hun hadde fremstått som en seriøs mor på 20 år, hun er ikke ung nok til at bare alderen vil være interessant... Så hun har funnet en innfallsvinkel som faktisk funker, om enn en veldig tragisk en... De innleggene hvor hun er ute etter å provosere og få lesere er full av motsigelser som faktisk beviser at det hun skriver ikke stemmer helt med virkeligheten. Så lenge hun faktisk er oppegående i det virkelige liv tror jeg ikke hun bryr seg så mye om hva de som leser bloggen måtte tenke om henne så lenge hun tjener penger på det. En ting er bloggen hennes, en annen er hennes virkelig liv :)

Skrevet

Jeg mener hun må ha blitt mistet et par ganger i gulvet når hun var baby. Går virkelig ikke ann å spille så dum på tv og blogg, hun er garantert slik i virkeligheten også.

Anonymous poster hash: 5dc41...3b1

Skrevet

Kan noen skjerme den damen fra seg selv snart??

Anonymous poster hash: bd9b3...aae
Skrevet

Tenk å ha blitt opplært til at penger er kjærlighet? Og tenk å føre den arven videre. Rett og slett trist :( Tenk når bloggen blir lagt ned, og hun har to storkrevende barn på ca 5 og 7 år, som er vant til å få alt det de peker på... lurt å tenke litt lenger enn nesa rekker. 

Anonymous poster hash: 14f7f...b35
Skrevet

Er så glad for at jeg har mer mellom øra enn den jenta der. Det hun kaller merkeklær er ikke merkeklær i mine øyne. F.eks Lille lam er kvalitetsklær, ikke merkeklær. Da tenker jeg Canada goose, Dior, Gant osv.

Anonymous poster hash: 299a9...bce

Skrevet

barnevernet er jo i bilde har jeg lest, tror det sto på en annen blogg, var ei fra alta det også,om det stemmer vet jeg ikke,men hun bor vel i oslo nå

Anonymous poster hash: b1cdd...3a7
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå leser ikke jeg bloggen hennes, så kan ikke uttale meg strot mer, men ut fra dette å dømme, så har hun bare misforstått hva media ol mener om merkeklær, klærne hun viser til er kvalitetsklær, men ikke merkeklær i den form som det er snakk om nå til dags, da ville hun nok heller vist til en "Dior" kjole hun nylig hadde kjøpt for 8000 kr.

Skrevet

Greit å styre unna blandingsmaterialer med akryl ol.,men ulla fra HM er jo like ren som den fra dyrere merker!

Anonymous poster hash: 30490...6b7
Skrevet

Nå er jeg skikkelig flau, for jeg lot meg friste til å lese dette tullet. :(

Og etter hva jeg ser, så skjønner hun tydelig ikke at det beste for barna sine ville vært om hun begynte å kle på seg selv, være seg merkeklær, kvalitetsklær, eller "billigklær". Bare hun hadde dekket seg til, så ville hun gjort barna sine en kjempetjeneste.

Det må gjøre vondt den dagen det går opp for henne at hun i full offentlighet har vist seg naken mens hun samtidig har vist at hun ikke har skjønt et pøkk av forskjellen på vanlige gode hverdagsklær og merkeklær. Mer avkledd blir man vel ikke...

Anonymous poster hash: 814a6...fd5
Skrevet

Kjenner jeg sliter litt med å tro hun er så dum, samtidig som jeg tenker at om hun ikke er det, så må hun jo allikevel være ganske dum som spiller så blåst.. Arh, ambivalent med andre ord!

Anonymous poster hash: 39897...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...