Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Hadde dere risikert dette? Har eksamen på mandag som varer til onsdag , og termin på tirsdag.. Anonymous poster hash: 12420...56c
hol(L)y COW Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Er det hjemmeeksamen? Ja det hadde jeg helt sikkert gjort. Om du må avbryte eller ikke kan stille pga fødsel teller det som en sykmelding. Dvs du mister helt sikkert ikke noe forsøk. Dersom du søker om tilrettelegging får du nesten garantert noen timer/kanskje en dag ekstra om du er høygravid og dermed trenger flere pauser enn andre. Man er ganske godt sikret som gravid, studiestedet plikter å tilrettelegge. Jeg har tatt vanlig eksamen som høygravid (men ikke på overtid da;), med baby på 2mnder og en hjemmeeksamen når jeg hadde bebis på 2 uker. (som var en skikkelig sovebaby.) Men jeg har også måtte sykmelde meg fra en eksamen fordi jeg fødte dagen før Ta de eksamene du klarer. Det er MYE enklere når du er gravid enn etter at du har fått barn. Dess større barn dess hardere blir det er min erfaring. Go for it!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Er det hjemmeeksamen? Ja det hadde jeg helt sikkert gjort. Om du må avbryte eller ikke kan stille pga fødsel teller det som en sykmelding. Dvs du mister helt sikkert ikke noe forsøk. Dersom du søker om tilrettelegging får du nesten garantert noen timer/kanskje en dag ekstra om du er høygravid og dermed trenger flere pauser enn andre. Man er ganske godt sikret som gravid, studiestedet plikter å tilrettelegge. Jeg har tatt vanlig eksamen som høygravid (men ikke på overtid da;), med baby på 2mnder og en hjemmeeksamen når jeg hadde bebis på 2 uker. (som var en skikkelig sovebaby.) Men jeg har også måtte sykmelde meg fra en eksamen fordi jeg fødte dagen før Ta de eksamene du klarer. Det er MYE enklere når du er gravid enn etter at du har fått barn. Dess større barn dess hardere blir det er min erfaring. Go for it! Tusen takk for et godt og hjelpende svar :-) Ka det er hjemmeeksamen. Da får jeg nesten håpe huleboeren ikke kommer før neste uke :-) Anonymous poster hash: 12420...56c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Ta eksamen! :-) Anonymous poster hash: f7dbc...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå