Gå til innhold

Hva synes dere om all puppinga i TKFN?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er litt drygt, og ikke mye morsomt. Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 1fe4a...082

Videoannonse
Annonse
Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Pupping? Mener du innslaget der Sigrid blir mjælka?

Syntes det var morro jeg, men sønnen på 18 syntes det var litt "spesiellt"! :laugh:

Skrevet

Ja, jeg finner det ikke morsomt. Og føler hun deler alt for mye av det private. Håper hun synes dette er like morsomt om noen år og ikke angrer :/

 

Anonymous poster hash: 1fe4a...082

Skrevet

Kleint..

 

Hun drar det for langt, og det blir i grunn litt småflaut og ikke spesielt morsomt.

 

 



Anonymous poster hash: b2e21...308
Skrevet

Hva er pupping?

 

Anonymous poster hash: ae1d6...e96

Skrevet

Tkfn is not my cup of tea.

Kollektivet har noen utrolig gode musikkvideoer

 

Anonymous poster hash: ff8e2...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...