Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Føler det er litt drygt, og ikke mye morsomt. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 1fe4a...082
Gjest Kransekakestanga Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Pupping? Mener du innslaget der Sigrid blir mjælka? Syntes det var morro jeg, men sønnen på 18 syntes det var litt "spesiellt"!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Ja, jeg finner det ikke morsomt. Og føler hun deler alt for mye av det private. Håper hun synes dette er like morsomt om noen år og ikke angrer :/ Anonymous poster hash: 1fe4a...082
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Kleint.. Hun drar det for langt, og det blir i grunn litt småflaut og ikke spesielt morsomt. Anonymous poster hash: b2e21...308
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Hva er pupping? Anonymous poster hash: ae1d6...e96
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Tkfn is not my cup of tea. Kollektivet har noen utrolig gode musikkvideoer Anonymous poster hash: ff8e2...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå