Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Forsvant de en stund etter fødsel? Og i tilfelle,hvor lenge etter? Anonymous poster hash: 60d10...bf8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Har forsvunnet av seg selv etter begge fødsler. Vet ikke helt etter hvor langt tid, men 4-8 uker ca. Har hvertfall ikke gjort vondt etter det. Anonymous poster hash: 8bd43...40e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Eh...er 14 uker på vei, og alt fått vond hemoride som blør hver gang jeg går på do,- er som å bli stukket med kniver i rumpa og jeg vegrer meg for å bærsje:/ Vil dette blir værre framover ettersom magen blir tyngre? *husk å signere som anonym* Anonymous poster hash: f5ca4...5c1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Her er det 5 mnd siden fødsel, og den utvendige er der fortsatt. Riktignok ikke vond, men dog irriterende å ha slikt der nede. Sliter veldig med fordøyelsen så er vel derfor... Alt vi må i gjennom altså… #urettferdig Anonymous poster hash: 1c644...61f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg fikk under fødselen. Gjorde utrolig vondt når jeg satt og ikke minst var på do. Brukte salve fra apoteket, alcos anal. Etter en stund sluttet det å gjøre vondt. Har de fortsatt, 7 mnd etter fødsel, men jeg merker ingenting til det Anonymous poster hash: 1037b...bde
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 jeg hadde aldri hørt om det før jeg ble gravid. etter fødsel fikk jeg, og det er fortsatt tilbakevendene ved hard mage, 5 år senere. Men de kan være helt borte leeenge, opptil et år var det helt fint:) så pass på fordøyelsen din litt ekstra fremover Anonymous poster hash: 45dd9...a90
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Her er det 5 mnd siden fødsel, og den utvendige er der fortsatt. Riktignok ikke vond, men dog irriterende å ha slikt der nede. Sliter veldig med fordøyelsen så er vel derfor... Alt vi må i gjennom altså… #urettferdig Anonymous poster hash: 1c644...61f Samme her. Som jeg skulle skrevet det selv. Anonymous poster hash: 79c22...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå