Gå til innhold

Dere som fikk hemoroider under fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsvant de en stund etter fødsel?

Og i tilfelle,hvor lenge etter?

Anonymous poster hash: 60d10...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forsvunnet av seg selv etter begge fødsler. Vet ikke helt etter hvor langt tid, men 4-8 uker ca. Har hvertfall ikke gjort vondt etter det.

Anonymous poster hash: 8bd43...40e
Skrevet

Eh...er 14 uker på vei, og alt fått vond hemoride som blør hver gang jeg går på do,- er som å bli stukket med kniver i rumpa og jeg vegrer meg for å bærsje:/ Vil dette blir værre framover ettersom magen blir tyngre?

*husk å signere som anonym*

Anonymous poster hash: f5ca4...5c1
Skrevet

Her er det 5 mnd siden fødsel, og den utvendige er der fortsatt. :( Riktignok ikke vond, men dog irriterende å ha slikt der nede. Sliter veldig med fordøyelsen så er vel derfor...

Alt vi må i gjennom altså… #urettferdig

Anonymous poster hash: 1c644...61f
Skrevet

Jeg fikk under fødselen. Gjorde utrolig vondt når jeg satt og ikke minst var på do. Brukte salve fra apoteket, alcos anal. Etter en stund sluttet det å gjøre vondt. Har de fortsatt, 7 mnd etter fødsel, men jeg merker ingenting til det :)

Anonymous poster hash: 1037b...bde

Skrevet

jeg hadde aldri hørt om det før jeg ble gravid.

etter fødsel fikk jeg, og det er fortsatt tilbakevendene ved hard mage, 5 år senere. Men de kan være helt borte leeenge, opptil et år var det helt fint:) så pass på fordøyelsen din litt ekstra fremover

Anonymous poster hash: 45dd9...a90

Skrevet

Her er det 5 mnd siden fødsel, og den utvendige er der fortsatt. :( Riktignok ikke vond, men dog irriterende å ha slikt der nede. Sliter veldig med fordøyelsen så er vel derfor...

Alt vi må i gjennom altså… #urettferdig

Anonymous poster hash: 1c644...61f

Samme her. Som jeg skulle skrevet det selv. 

Anonymous poster hash: 79c22...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...