Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #26 Skrevet 21. november 2013 Helt greit! Hos meg har jenta og gutten imidlertid veldig forskjellig bruk av vognen. Jenta bruker den som jenter flest, mens gutten tar fart og løper av gå gårde. Kræsjer gjerne inni litt av hvert også :-) Anonymous poster hash: 29cb7...6c4
Januarmirakelet Skrevet 21. november 2013 #27 Skrevet 21. november 2013 Småen har arva mi gamle fra 80 tallet☺ Han har stappa den full av badeender og småstein. Nå er han vare 1 år da, så vi får se hvor lenge interessen varer
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #29 Skrevet 22. november 2013 Bare jeg som synes det blir litt for femi for en gutt? Jeg vil helst han skal vokse opp til å bli en mann, ikke en kjønnsforrvirret usikker på seg selv femikladd. Anonymous poster hash: 58de8...08f Så mannen din får ikke lov til å nærme seg barnevogna heller...?? Anonymous poster hash: 1528c...607
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #30 Skrevet 22. november 2013 Helt greit. Anbefaler forresten dukketrille i stedet for vogn. Passer bedre for dukketrilling i løpefart med racerbil-lyd. "Brooom brooom, baby" ;-) Sønnen vår hadde dukkevogn og lekte masse med den. Er tøff guttegutt med draget på jentene i dag. Slett ikke kjønnsforvirret. Og også en flink og omsorgsfull storebror. Anonymous poster hash: befd0...87b
Englenemine Skrevet 22. november 2013 #31 Skrevet 22. november 2013 Seriøst ikke hør på de som sier nei. Kjøp det han ønsker seg ingen andre enn han og hans ønske som teller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå