Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Hun skal på tur i slutten av januar. Problemet er at min eks er et skikkelig rotehode. Tar laaaang tid før han får ordnet noe. Må jo ha bekreftelse fra han. Kan jeg få ordnet pass uten hans godkjennelse om han ikke får ordnet papirene? Er over 1 mnd. siden jeg gav beskjed, men ingen papirer enda... Hun er forresten 16 år. Anonymous poster hash: b7647...346
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Kan ikke din datter gå til faren en dag med ett skjema som han må fylle ut? Eller er det slik at han ikke vil? Anonymous poster hash: 65d27...4b3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Kan ikke din datter gå til faren en dag med ett skjema som han må fylle ut? Eller er det slik at han ikke vil? Anonymous poster hash: 65d27...4b3 Han bor ikke her. Så han må sende det til meg. Anonymous poster hash: b7647...346
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Du kan søke uten at han har skrevet under skjemaet, men da tar det lengre tid å få det godkjent. Jeg hadde sendt han en mail og sagt at han må sende skjemaet i morgen, hvis ikke kommer du til å søke uten hans godkjennelse på mandag. Da tror jeg passkontoret sender han et brev med et skjema som han må fylle ut, evt gi en god forklaring på hvorfor han ikke vil godkjenne at hun får pass og hvis ikke han svarer på det, så får hun pass uansett. Men jeg er usikker på hvor lang tid det tar å gjøre det på den måten. Datteren din skal ikke til han i jula så hun kan få skjemaet da? Det å få pass tar kort tid når man har alle papirene i orden. Vi har fått det i posten dagen etter vi var og ordnet det i januar et år! Og selv i juni tok det bare 2-3 dager. Anonymous poster hash: 734c1...833
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Du kan søke uten at han har skrevet under skjemaet, men da tar det lengre tid å få det godkjent. Jeg hadde sendt han en mail og sagt at han må sende skjemaet i morgen, hvis ikke kommer du til å søke uten hans godkjennelse på mandag. Da tror jeg passkontoret sender han et brev med et skjema som han må fylle ut, evt gi en god forklaring på hvorfor han ikke vil godkjenne at hun får pass og hvis ikke han svarer på det, så får hun pass uansett. Men jeg er usikker på hvor lang tid det tar å gjøre det på den måten. Datteren din skal ikke til han i jula så hun kan få skjemaet da? Det å få pass tar kort tid når man har alle papirene i orden. Vi har fått det i posten dagen etter vi var og ordnet det i januar et år! Og selv i juni tok det bare 2-3 dager. Anonymous poster hash: 734c1...833 Han kommer hit i julen, så kan jo få papirene da. Vil helst ha dem før, så tror jeg skal sende konen hans en melding. Han er dessverre som en stor unge. Må mases på. Er så glad han er en eks. Anonymous poster hash: b7647...346
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Et vennepar av oss sleit med å få pass til hennes barn da ikke biologisk far skrev under. De reiste på politikammeret og politiet tok kontakt med biologisk far slik at det ordnet seg til slutt... Anonymous poster hash: 6d9e4...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå