Bustetroll Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Fikk vedtak fra nav ang barnebidrag.. Der ser jeg at barnefar skal betale 2330 kr.(3220 forrige mnd, fordi da hadde jeg litt mindre inntekt).De har tatt tatt utgangspunkt i hans inntekt fra en jobb han hadde for ca 10 år siden, med årsinntekt på 330.000... Han har jo ikke jobb nå..Rart.. Men men
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Da kan han klage med begrunnelse av dagens inntekt. Da vil bidraget mest sannynlig bli satt ned, dersom han ikke mottar mye i dagpenger / sykepenger etc. Anonymous poster hash: 1ac52...b5b
DaenerysStorm Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Eh, det skal jo ikke taes utgangspunkt i hva han tjente for 10 år siden! Men mindre han er et rasshøl ville jeg sjekka det på nytt! Hørtes uansett mye ut på den lønna...
Bustetroll Skrevet 21. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2013 Eh, det skal jo ikke taes utgangspunkt i hva han tjente for 10 år siden! Men mindre han er et rasshøl ville jeg sjekka det på nytt! Hørtes uansett mye ut på den lønna... Joda, det var ingen opplysninger om han den dag i dag, derfor gikk utgangspunket fra den jobben han hadde vært mest aktiv i. Dette var en handelsjobb (han jobbet på lefdal), og der tjente han greit. jeg ble kjent med han i 2008, han hadde ikke jobbet der da på 4 år ca
DaenerysStorm Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Eh, det skal jo ikke taes utgangspunkt i hva han tjente for 10 år siden! Men mindre han er et rasshøl ville jeg sjekka det på nytt! Hørtes uansett mye ut på den lønna... Joda, det var ingen opplysninger om han den dag i dag, derfor gikk utgangspunket fra den jobben han hadde vært mest aktiv i. Dette var en handelsjobb (han jobbet på lefdal), og der tjente han greit. jeg ble kjent med han i 2008, han hadde ikke jobbet der da på 4 år ca Men man skal vel fylle inn info selv? Nav.no har sånn som regner ut for dere hva som er riktig
Bustetroll Skrevet 21. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2013 Eh, det skal jo ikke taes utgangspunkt i hva han tjente for 10 år siden! Men mindre han er et rasshøl ville jeg sjekka det på nytt! Hørtes uansett mye ut på den lønna... Joda, det var ingen opplysninger om han den dag i dag, derfor gikk utgangspunket fra den jobben han hadde vært mest aktiv i. Dette var en handelsjobb (han jobbet på lefdal), og der tjente han greit. jeg ble kjent med han i 2008, han hadde ikke jobbet der da på 4 år ca Men man skal vel fylle inn info selv? Nav.no har sånn som regner ut for dere hva som er riktig Han har besøksforbud og har null kontakt med barnet. Han bodde nylig utenlands en periode fra jeg kastet han ut til nå. nettopp kommet tilbake. Han sier jo han har jobbet sin enda, og at han hadde skrevet mny kontrakt.. Så mulig han har jobb igjen nå, eller snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå