Gå til innhold

Noe med menn med ereksjonsproblemer her..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan funker det i hverdagen.

Mann under 40 år har den siste tiden hatt problemer med å holde seg stiv iver lengre tid. Får full tenning og reising, men "den" holder seg ikke oppe over tid.

Skal sies at han har et enormt psykisk press for tiden, men han er usikker på om det er psyken som spiller inn eller om det er noe fysisk.

Hvordan funker det for dere? Piller?

Anonymous poster hash: d044a...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han fedme, trener han? Det kan alltid vært lurt å sjekke om det kan være noe fysisk, f.eks. prostata eller annet, det er visst vanligere enn mange tror at det kan være noe der.

Anonymous poster hash: d32cd...574
Skrevet

Opplevd at reisningen til mannen ikke "holdt" når han var under psykisk stress. 

Anonymous poster hash: 67b55...113
Skrevet

Nei, han er ikke overvektig. Ligger på nederste sjiktet innenfor normalen på bmi. Dette er litt skremmende. Han har adri vært sånn før. Har vært klar når som helst, hvor som helst tidligere. For ca ett år siden brukte han lykkepiller i en måneds tid før han sluttet med de. Har det noe å si? Han er begynnelsen av 30 årene...

Skrevet

Min samboer har samme problemet, ikke alltid han  får reisning engang. Men det er mest pga av diabetes og diabetesmedisiner...

Anonymous poster hash: b55f6...47b
Skrevet

Min samboer har samme problemet, ikke alltid han får reisning engang. Men det er mest pga av diabetes og diabetesmedisiner...

Hvordan løser dere det da? Har dere ikke sex i det hele tatt? Eller slutterklæring bare når han blir slapp?

Skrevet

Min samboer har samme problemet, ikke alltid han får reisning engang. Men det er mest pga av diabetes og diabetesmedisiner...

Hvordan løser dere det da? Har dere ikke sex i det hele tatt? Eller slutterklæring bare når han blir slapp?

Det varierer.... Kan gå lang  tid mellom hver gang  vi her sex, men av og til  så står den merkelig nok en stund, noen ganger må jeg hjelpe den opp... Så ikke så ofte vi har sex, men overlever da vi er veldig flinke til å kose og gi hverandre nærhet på andre måter. Noen ganger er det vel han det er mest frustrerende for faktisk...

Skrevet

Takk for svar.

Fler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...