Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg har min sønn hos meg på fulltid, min kjære skal offshore og er borte en uke halannen uke før jul og litt etter. Sønnen hans er ikke hos oss da min kjære er borte, altså fra 16.des er ikke de der. Jeg pleier å lage pakkekalender til min, etter vi flyttet sammen har jeg laget til begge.. Men siden di skal være borte halle advent, er det galt av meg å bare lage til de dagene han er her?? Anonymous poster hash: 8fdd7...f9b
mamma_bergen Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Til datteren min lager jeg bare til de dagene hun er hjemme også ordner faren til de dagene hun er hos han
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Da jeg var på folkehøgskole fikk jeg pakkekalender da jeg kom hjem 20 des. Med pakker alle dagene. Synes det var stas! Anonymous poster hash: 27f0a...239
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Jeg laget kun til min stesønn når han var hos oss. Han fikk 24 pakker hos mor så han fikk vel 8- 9 dager dobbelt opp så da var det nok greit. Ville og vært litt urettferdig ovenfor hans halvbror som kun da fikk 24. Anonymous poster hash: 76dcd...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå