Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 For noen uker siden gjorde jeg noe som endte med at leggene ble overbelastet og jeg fikk veldige muskelsmerter i leggene og litt i lårene. Prøvde strekke ut men var nok for sent dagen etter når jeg merket hvor vondt det var. Nå i ettertid har jeg fått skikkelige urolige bein når jeg blir sittende i ro, og spesielt om natten. Ubehaget hopper fra ene beinet til det andre, og sitter mest i leggene men også noe i låret. Noen ganger er det som om det brenner- i mangel på bedre ord. Etter å ha sittet en stund er jeg kjempestiv i leggene, og de første stegene er preget av det. Bortsett fra har kjenner jeg ingenting når jeg går eller er i annen bevegelse, det kommer når jeg har sittet i ro en stund. Jeg har vært plaget med senebetennelse i armer før, og smerten minner litt om det. Noen tips til effektiv måte å ordne disse stive musklene på¨? Og er det "vanlig" få en betennelse i beina? Anonymous poster hash: 0df4c...6da
Fruen i huset Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Har du prøvd å ta magnesium? Jeg får lett kramper i bena og fikk beskjed av lege å ta mer magnesium enn anbefalt dose og se om krampene forsvant (de gjorde det, men de forsvant ikke på anbefalt dose, måtte ha en god del mer)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Stå på et trappetrinn med forfoten og senk hælen nedover. Så kan du løfte opp på tå og senke igjen. Så styrker du leggene også.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Har du prøvd å ta magnesium? Jeg får lett kramper i bena og fikk beskjed av lege å ta mer magnesium enn anbefalt dose og se om krampene forsvant (de gjorde det, men de forsvant ikke på anbefalt dose, måtte ha en god del mer) Nei, ikke prøvd det. Får kjøpe det i morgen. Tok det lang tid før du merket forskjell? Anonymous poster hash: 0df4c...6da
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Stå på et trappetrinn med forfoten og senk hælen nedover. Så kan du løfte opp på tå og senke igjen. Så styrker du leggene også. Takk, skal prøves:-) Anonymous poster hash: 0df4c...6da
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Jeg kan merke magnesium veldig raskt. To netter på rad hadde jeg kramper. Så tok jeg magnesium, og neste natt hadde jeg ingen kramper...Anbefales:) Anonymous poster hash: 64019...35b
Fruen i huset Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Har du prøvd å ta magnesium? Jeg får lett kramper i bena og fikk beskjed av lege å ta mer magnesium enn anbefalt dose og se om krampene forsvant (de gjorde det, men de forsvant ikke på anbefalt dose, måtte ha en god del mer)Nei, ikke prøvd det. Får kjøpe det i morgen. Tok det lang tid før du merket forskjell? Anonymous poster hash: 0df4c...6da Det tok litt tid fordi jeg tok for lav dose. Tror det gikk ganske kjapt etter at legen anbefalte høyere dose lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå