Vibeke&gullguttene:) Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Har en liten gutt som sliter mye med knip og luft... Tror jeg... Han er stort sett blid og fornøyd men sliter med å finne roen og sover i korte økter på dagen. Våkner som regel med et skrik, og da er det ofte en rap på lur. På kveldene skriker han masse før han finner roen, INGENTING hjelper! Rimelig fortvilet, noen med samme erfaringer? Kan minifon være løsningen?
moell5 Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Jeg brukte Minifom til jenta mi en periode hun slet med magevondt og var mye urolig. Jeg syns det funket, men hun gulpet så utrolig mye når hun fikk det, så jeg slutta. Men absolutt noe å prøve!
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 22. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2013 Jeg brukte Minifom til jenta mi en periode hun slet med magevondt og var mye urolig. Jeg syns det funket, men hun gulpet så utrolig mye når hun fikk det, så jeg slutta. Men absolutt noe å prøve! Takk for svar Ammet du?
Turglad Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Hei, Dette høres veldig kjent ut. Vår datter var akkurat lik hennes første 2 mnd. Minifom hjalp ikke for vår del, sukkervann hjalp akkurat der og da, og i ca. 5 minutter. Det vi hadde mest suksess med var faktisk en app på telefonen som laget "white noice". Som er nesten som slik skurrelyd som kommer når du mister dekning på radioen. Jeg så en sau i dag! Den så helt genial ut, og hadde vi sett den når vi styrte på med telefoner og apper osv. hadde ikke jeg nølt. Ut ifra videoen, så ser den også ganske så effektiv ut.. http://www.lillemeg.no/easidreamr-ewan-the-dream-sheep.html Vi var litt på tanken at "huff, nå må vi alltid ha den lyden på for å få hun til å sove". Men det har gått helt fint i ettertid, og vi gjorde egentlig valget at vi kjempet heller med en avvenning i etterkant enn at hun skulle slite med søvnmangel. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå