Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Er så redd jeg ikke skak merke at vannet går, eller at slimproppen forsvinner! Tenker at babyen vår er død hele tiden, drømmer at han blir skadet under fødsel! Nå har jeg i tillegg fått mye brungul slimete utflod! Får angst av fødselen. Jeg er rett og slett redd! Godt å få sakt det, ingen rundt meg vil høre det jeg sier. Anonymous poster hash: 9c530...dfc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Er så redd jeg ikke skak merke at vannet går, eller at slimproppen forsvinner! Tenker at babyen vår er død hele tiden, drømmer at han blir skadet under fødsel! Nå har jeg i tillegg fått mye brungul slimete utflod! Får angst av fødselen. Jeg er rett og slett redd! Godt å få sakt det, ingen rundt meg vil høre det jeg sier. Anonymous poster hash: 9c530...dfc Er det ditt første barn da? Helt normalt å være engstelig å redd, og føle seg overveldet. Kanskje utfloden du merker nå er slimproppen? Ved to av fødslene mine så jeg aldri noe til den nemlig. Kun mye utflod. Vannet tror jeg nok skjønner er gått. Fosset ut iallfall når mitt gikk. Men, har kun opplevd vannavgang med en av mine fem fødsler. Så lenge du kjenner liv er nok babyen din frisk og fin. Lykke til! Anonymous poster hash: 676f9...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå