Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 At man så vidt klarer å stå å gå? 6 dager siden fødte og ble sydd 2 sting ved urinrøret. Ble sjekket av JM for 3 dager siden, da så alt fint ut. Eller er dette tegn på at det begynner å gro? Anonymous poster hash: 8c8a9...d6b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Er nok at det gror ja. Når man syr like ved urinrøret blir det mer smertefullt, var det jeg fikk beskjed om. Fikk beskjed om å ta paracet om det ble for ille. Anonymous poster hash: 9aa92...d67
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Mine sting gjorde sinnsykt vondt. Jeg tok et speil å så at noen av stingene hadde begynt å løse seg opp slik at det hang noen løse tråder ut på 1-2 cm. Det var disse trådene som lugget når jeg gikk og det gjorde så grisevondt. Jeg klippet tråden kort og ergo var smerten borte. Kanskje det er det samme hos deg? Anonymous poster hash: 98391...a93
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Mine sting gjorde sinnsykt vondt. Jeg tok et speil å så at noen av stingene hadde begynt å løse seg opp slik at det hang noen løse tråder ut på 1-2 cm. Det var disse trådene som lugget når jeg gikk og det gjorde så grisevondt. Jeg klippet tråden kort og ergo var smerten borte. Kanskje det er det samme hos deg? Anonymous poster hash: 98391...a93 Det skal jeg jammen sjekke med en gang Dette blir første titt etter fødsel så gruer meg litt Anonymous poster hash: 8c8a9...d6b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Jeg sjekket nå. Dro ut en løs tråd. Hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: 8c8a9...d6b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Du burde også bruke grønnsåpe og vann! Det gjør underverker!! Hjalp meg mye etter begge mine (ble sydd 13 sting første gang, og 7 andre gang..grøss!!!)
☆☆☆ Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Her går det i paracet fleire gongar dagleg for å kunne gå og sitte (litt fleire sting, men). 5 dagen sida fødsel, ingen teikn til bedring enda..
spiresnart Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Normalt at at tråden detter av etter 5 dager med 2 sting?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Mine tråder løste seg ikke opp etter flere uker og det "rev" i underlivet når jeg skulle sitte - kjente at det "presset" hver gang jeg bevegde meg når jeg satt.. Måtte innom legen og gynekologisk poliklinikk for at de skulle kutte dem av... De skulle løst seg opp av seg selv men gjorde det ikke, det tok sin tid for legen å finne stingene og klare å kutte dem men ÅH for en lettelse da det var gjort..... Anonymous poster hash: dfd81...8fd
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 medisinsk grønnsåpe som man får på apotek skal hjelpe veldig mot slikt! Anonymous poster hash: 361a9...bf2
Elsker livet Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Er normalt at man blir hoven etter noen dager der det er satt sting.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 medisinsk grønnsåpe som man får på apotek skal hjelpe veldig mot slikt! Jeg gleeder meg til å prøve! Skal straks innom å kjøpe. Anonymous poster hash: 361a9...bf2 Anonymous poster hash: 8c8a9...d6b
Tarssan Skrevet 21. november 2013 #13 Skrevet 21. november 2013 Her går det i paracet fleire gongar dagleg for å kunne gå og sitte (litt fleire sting, men). 5 dagen sida fødsel, ingen teikn til bedring enda..Har ikke fått med meg at du har fått,gratulerer har du fått spist muggost og spekemat nå?
☆☆☆ Skrevet 21. november 2013 #14 Skrevet 21. november 2013 Her går det i paracet fleire gongar dagleg for å kunne gå og sitte (litt fleire sting, men). 5 dagen sida fødsel, ingen teikn til bedring enda..Har ikke fått med meg at du har fått,gratulerer har du fått spist muggost og spekemat nå?Jepp, Stilton, Castello blue og spekeskinke på brødskivene no. Ikkje nødvendigvis på samme skiva
anonymemammaen Skrevet 21. november 2013 #15 Skrevet 21. november 2013 Her går det i paracet fleire gongar dagleg for å kunne gå og sitte (litt fleire sting, men). 5 dagen sida fødsel, ingen teikn til bedring enda.. Gratulerer med baby! Har ikke fått med meg at du har født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå