Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Hun sier hun har lært det helt selv av en regnebok hun kikker i i barnehagen. Vi har lært henne litt vi også, men plutselig bare begynte hun å regne slike remser i full fart. Finner de på selv. Hun leser og skriver så smått også. Kan skrive navnet til alle jentene (ihvertfall) i barnehagen. Er det veldig vanlig eller? Utviklingen går så fort nå at jeg blir stresset av at hun ikke skal begynne på skolen før i 2015. :/ Anonymous poster hash: cc6da...bd3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Jeg har det samme "problemet" med jenta mi. Hun regner enkle regnestykker i hodet, og leser og skriver ganske mange ord. Dette er ting hun plukker opp selv, og vi har slett ikke gått inn for å lære henne dette (selv om vi selvsagt svarer og hjelper når hun spør om det). Hun har nylig fylt fire, og jeg tenker også at skolen kan bli for lite utfordrende for henne når den tid kommer. Anonymous poster hash: d557c...ca0
sologsommer Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Så flot. Det er tidligt! Min går i andre klasse og de har så vidt begyndt og lægge 3 tal sammen
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Normalområdet er jo stort, og det er nå ikke store bekymringen. Men jeg selv tok også slikt raskt og mer på "gefuhlen" enn at jeg jobbet for å lære ting. Fikk meg en smell når jeg kom så langt at det krevde litt grubling å komme frem til svaret. Og skolen var kjeeedelig. Husker at jeg løste ekstrabøker i matte hele barneskolen. Det var all tilpasningen. Vil ikke at hun skal kjede seg på samme måten. Anonymous poster hash: cc6da...bd3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Dette var HI. Anonymous poster hash: cc6da...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå